پرسشنامه نگرش به پیامک های تبلیغاتی
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه نگرش به پیامک های تبلیغاتی
این پرسشنامه محقق ساخته است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی نگرش افراد به پیامک های تبلیغاتی می باشد.
پرسشنامه نگرش به پیامک های تبلیغاتی دارای 12 سوال است.
سازمان هایی که هسته اصلی فعالیت هایشان تولید کالا و خدمات است، همواره برای ثبات و بقا به مشتری نیاز دارند. در واقع مشتریان تاثیر زیادی بر روند رشد و توسعه سازمان دارند و می توانند سازمان را به موفقیت و هدف هایی که تعیین کرده است، برساند.
هرچه مشتریان بیشتری به سازمان جذب شود برای سازمان بهتر خواهد بود و وفاداری مشتریان به سازمان با پیامد های مثبت همراه خواهد بود. یکی از مواردی که می تواند به سازمان در جذب مشتری کمک کند، تبلیغات است.
ریشه تبلیغات را می توان در زندگی اجتماعی انسان ها جستجو کرد؛ تبلیغات مجموعه اعمالی را شامل می شود که فروشنده یا تولید کننده در جهت فروش محصولات و خدمات خود انجام می دهند تا توجه خریدار را به سمت خرید محصول جلب کند و در مورد آن محصول در فرد آگاهی ایجاد کند.
تبلیغات پیامکی
در تعاریف آمده است که تبلیغات پیامی است که از سوی فرستنده برای گیرنده ارسال می شود و در جهت پیش برد اهداف خاص می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تبلیغات از زمان های قدیم و دوران باستان صورت می گرفته و فقط محدود به عصر حاضر نمی شود.
امروزه تبلیغات به شیوه های مختلف انجام می شود؛ تبلیغات صوتی در رادیو، تبلیغات تصویری در تلوزیون ، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، تبلیغات پیامکی و .... برخی از شیوه های تبلیغات می باشد. بازدهی تبلیغات از طریق پیامک می تواند مثبت یا منفی باشد. همچنین نگرش افراد در مورد پیامک های تبلیغاتی با یکدیگر متفاوت است.
پیامک های تبلیغاتی را می توان از دو بعد مورد بررسی قرار دهیم؛ اصول نگارشی و اصول محتوایی پیامک های تبلیغاتی.
اصول نگارشی پیامک های تبلیغاتی شامل مواردی همچون نوشتن کلمات کلیدی، رعایت اصول فاصله گذاری، استفاده از متون ساده و قابل فهم، توجه به تعداد کلمات و به اندازه بودن متن و استفاده از شعار و متن درست در پیام؛ توجه داشته باشید که رعایت اصول نگارشی تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد.
اما در خصوص محتوا باید به جذاب بودن پیام، مفید بودن پیام برای مخاطب، استفاده از لحن و کلمات درست و منطقی و نگارش پیام به صورتی که بتوان با مخاطب ارتباط برقرار کرد و... توجه کرد.
در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر نگرش افراد به پیامک های تبلیغاتی داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط این محقق ساخته شده است، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.
پرسشنامه نگرش به پیامک های تبلیغاتی چیست؟
ارزیابی نگرش افراد به پیامک های تبلیغاتی هدف ساخت این پرسشنامه است.
آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟
بله، این پرسشنامه دارای نمره گذاری است.
این پرسشنامه چند سوال دارد؟
این پرسشنامه دارای 12 سوال است.
این پرسشنامه چند مولفه دارد؟
این پرسشنامه تک مولفه ای است.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت