پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی
این پرسشنامه توسط احمد محمودی ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی از دیدگاه مشتریان می باشد.
این پرسشنامه دارای 37 سوال و 5 بعد:
شخصیت دوست داشتنی، صداقت حرفه ای ورزشکار، منبع جذابیت ورزشکار، تیپ شخصیتی ورزشکار، توان ستاره بودن ورزشکار می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی تایید شده است.
صحه گذاری ورزشکاران برای محصولات ورزشی
تصمیم گیری برای خرید یک محصول یا قصد خرید توسط افراد می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد؛ واقعیت این است که افراد نگرش متفاوتی نسبت به خرید یک محصول دارند و به هنگام خرید یک محصول با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان نمونه عده از از افراد ترجیح می دهند اجناسی را خریداری کنند که کیفیت بالا اما قیمت پایین تری دارد یا برخی دیگر به قیمت محصول توجهی ندارند و اگر جنسی را دوست داشته باشند، صرف نظر از قیمت آن کالا، آن را خریداری می کنند.
رفتار یا نگرش خرید محصول ممکن است در خرید هر محصول یا کالایی تاثیر داشته باشد و کالاهای ورزشی هم جزئی از آن می باشد؛ افراد بسیاری به هر دلیلی مشتریان دائمی کالاهای ورزشی هستند و ماهانه یا سالانه هزینه زیادی را صرف خرید کالاهای ورزشی می کنند.
کیفیت، جنس، قیمت کالا، میزان کارکرد از جمله عواملی است که فرد را ترغیب به خرید یک محصول ورزشی می کند؛ در این میان یکی از عواملی که می تواند بر دیدگاه مشتری برای خرید یک محصول ورزشی تاثیر بگذارد، تبلیغ آن کالای ورزشی توسط ورزشکاران مشهور است.
شرکت های تولید کننده محصولات ورزشی می توانند از طرق مختلف محصولات خود را به مردم معرفی کنند و محصولاتشان را در معرض دید مشتریان قرار دهند. تبلیغات یکی از شیوه های بازاریابی محصولات است. بسیاری از شرکت ها تبلیغات را یک روش موثر برای معرفی محصولات خود می دانند و ممکن است از سوپراستار ها و ورزشکاران حرفه ای کمک بگیرند که این کار می تواند با ریسک مثبت و منفی در فروش محصول برای شرکت همراه باشد؛ اما چرا مثبت و چرا منفی؟ مثبت و منفی بودن بازخوردها از آن جهت است که یک ورزشکار ممکن است برای گروهی از افراد محبوب و برای گروهی دیگر منفور باشد؛ مشخصا اگر فردی یک ورزشکار را دوست داشته باشد و آن ورزشکار محصول مورد نظر او را تبلیغ کند، احتمال بیشتری دارد که آن محصول را خریداری کنند؛ پس افراد می توانند تحت تاثیر شهرت آن ورزشکار قرار بگیرند و آن کمپانی را به سود بالا برسانند یا عکس این حالت را رقم بزنند.
عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی از دیدگاه مشتریان از 5 بعد قابل بررسی می باشد و این ابعاد شامل، شخصیت دوست داشتنی، صداقت حرفه ای ورزشکار، منبع جذابیت ورزشکار، تیپ شخصیتی ورزشکار، توان ستاره بودن ورزشکار می باشد.
در صورت تمایل به ارزیابی، شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی از دیدگاه مشتریان داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استفاده کنید.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
ارزیابی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی از دیدگاه مشتریان هدف ساخت این پرسشنامه است.
چه عواملی بر خرید محصولات ورزشی تاثیر می گذارد؟
کیفیت، جنس، قیمت کالا، میزان کارکرد از جمله عواملی است که فرد را ترغیب به خرید یک محصول ورزشی می کند.
آیا نگرش همه افراد برای خرید محصولات ورزشی یکسان است؟
واقعیت این است که افراد نگرش متفاوتی نسبت به خرید یک محصول دارند و به هنگام خرید یک محصول با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان نمونه عده از از افراد ترجیح می دهند اجناسی را خریداری کنند که کیفیت بالا اما قیمت پایین تری دارد یا برخی دیگر به قیمت محصول توجهی ندارند و اگر جنسی را دوست داشته باشند، صرف نظر از قیمت آن کالا، آن را خریداری می کنند.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت