تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه عملکرد بانکداری الکترونیک
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه عملکرد بانکداری الکترونیک

این پرسشنامه توسط سید علی اکبر احمدی و همکاران ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی شاخص های عملکرد بانکداری الکترونیک می باشد.

این پرسشنامه دارای 37 سوال و 10 مولفه می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه عملکرد بانکداری الکترونیک تایید شده است.

بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیک، شیوه نوین بانکداری است که این روزها توجه مشتریان بانک ها را به خود جلب کرده است. بانکداری الکترونیک با نام های دیگری همچون بانکداری بر خط یا بانکداری اینترنتی هم شناخته می شود. در بانکداری الکترونیکی بستر و امکاناتی برای کارمندان در جهت افزایش سرعت و بهبود عملکرد و کارایی در ارائه خدمات بانکی فراهم می شود.
مشتریان بانک ها با استفاده از بانکداری الکترونیکی بدون حضور در بانک ها به صورت 24 ساعته می توانند خدمات بانکی خود را انجام دهند و با صرف کمترین زمان و هزینه امور بانکی خود را با سهولت پیش ببرند. در بانکداری الکترونیکی از نرم افزار ها و سخت افزار های مختلف استفاده می شود. انجام امور بانکی در بستر خدمات بانکداری الکترونیکی با امنیت کامل انجام شده و مشتریان بانکی در محیطی امن و مطمئن امور بانکی خود را انجام می دهند.

بانکداری الکترونیک در کشور ایران در اواخر دهه 1360 و اوایل دهه 1370 راه اندازی شد؛ در خلال این سال ها از کارت های اعتباری، خود پرداز و سیستم های گویا برای انجام خدمات بانکی استفاده شد و در ادامه در سال 1380 سیستم های شتاب و شبکه های تبادل اطلاعات ایجاد شد.

خدمات مختلفی در بانکداری الکترونیکی ارائه می شود؛ استفاده از دستگاه های خود پرداز، اطلاع رسانی از طریق تلفن و فاکس، استفاده از همراه بانک در تلفن های هوشمند، پایانه فروش در فروشگاه ها، ارائه خدمات بانکی به وسیله تلوزیون های کابلی و...برخی خدمات بانکداری الکترونیکی می باشد.

بانکداری الکترونیکی انواع مختلفی دارد؛ بانکداری مبتنی بر تلفن همراه هوشمند، تلفن بانک، اینترنت بانک، بانکداری بر مبنای شعبه های الکترونیک، بانکداری مبتنی بر پایانه های فروش و .. جز انواع بانکداری الکترونیکی می باشد. بانکداری الکترونیک مزایای بسیاری دارد؛ این شیوه از بانکداری به حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید کمک می کند، باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان می شود.

از نظر محقق و طراح این پرسشنامه، شاخص های عملکرد بانکداری الکترونیک با برخی مولفه ها در ارتباط است. در این پرسشنامه 10 مولفه مورد ارزیابی قرار می گیرد و این مولفه های مرتبط با شاخص های عملکرد بانکداری الکترونیک شامل، نرخ خدمات، دسترسی، شخصی بودن، سهولت و آسودگی، قابلیت استفاده خصوصیات گوناگون، ایمنی و امنیت، طراحی، محتوا، سرعت، مدیریت و تصویر سازمان می باشد.

در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر، شاخص های عملکرد بانکداری الکترونیک داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد که روایی و پایایی آن تایید شده است، استفاده کنید و به اطلاعات ارزشمندی در این زمینه دست پیدا کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

هدف از ساخت پرسشنامه عملکرد بانکداری الکترونیک چیست؟

ارزیابی شاخص های عملکرد بانکداری الکترونیک هدف ساخت این پرسشنامه است.

بانکداری الکترونیک چیست؟

بانکداری الکترونیک با نام های دیگری همچون بانکداری بر خط یا بانکداری اینترنتی هم شناخته می شود. در بانکداری الکترونیکی بستر و امکاناتی برای کارمندان در جهت افزایش سرعت و بهبود عملکرد و کارایی در ارائه خدمات بانکی فراهم می شود. مشتریان بانک ها با استفاده از بانکداری الکترونیکی بدون حضور در بانک ها به صورت 24 ساعته می توانند خدمات بانکی خود را انجام دهند و با صرف کمترین زمان و هزینه امور بانکی خود را با سهولت پیش ببرند. در بانکداری الکترونیکی از نرم افزار ها و سخت افزار های مختلف استفاده می شود. انجام امور بانکی در بستر خدمات بانکداری الکترونیکی با امنیت کامل انجام شده و مشتریان بانکی در محیطی امن و مطمئن امور بانکی خود را انجام می دهند.

انواع بانکداری الکترونیک چیست؟

بانکداری الکترونیکی انواع مختلفی دارد؛ بانکداری مبتنی بر تلفن همراه هوشمند، تلفن بانک، اینترنت بانک، بانکداری بر مبنای شعبه های الکترونیک، بانکداری مبتنی بر پایانه های فروش و .. جز انواع بانکداری الکترونیکی می باشد.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام