تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه تحلیل بازار کارآفرینان
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه تحلیل بازار کارآفرینان

این پرسشنامه توسط محمدرضا طالبی کوهستانی ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه سنجش و ارزیابی شاخص های تحلیل بازار در کارآفرینان می باشد.

این پرسشنامه دارای 16 سوال و 3 بعد، ایجاد مقوله های جدید، خودافشایی به تازگی، توجه به معنای متن، اگاهی از دیدگاه های متعدد می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه تحلیل بازار کارآفرینان تایید شده است.

کارآفرینی

فعالان اقتصادی در تلاش برای ارائه تعریفی ثابت از کارآفرینی یا کارآفرین بوده اند. گذشت زمان و انجام تحقیقاتی در زمینه کارآفرینی باعث شکل گیری مفاهیم کاملی از کارافرینی شد. کارآفرینی جز فعالیت های مهم اقتصادی بوده که اگر در هر کشوری انجام شود، چرخه اقتصادی آن کشور را رونق می بخشد.

به فردی که به انجام فعالیت های مرتبط با کارآفرینی می پردازد، کارآفرین گفته می شود. یک کار آفرین خوب و موفق کار آفرینی است که ریسک پذیری بالایی داشته باشد و خود را برای رویارویی و مقابله با انواع مخاطرات احتمالی در بازار پر تغییر اشتغال آماده کند.

کارآفرین با هدف کسب سود، سرمایه و درآمد مشاغلی را راه اندازی کرده و افراد زیادی را به مشغول به کار می کند. افرادی که ذهنیت کارآفرین دارند بر ایجاد مشاغل و کسب و کارهای سود آور تمرکز دارند و این مهم ترین ویژگی یک کارآفرین است. کارآفرینان قادر به برنامه ریزی و استفاده از منابع شغلی محدود برای راه اندازه یک شغل جدید و اداره آن هستند.

کارآفرینی می تواند موفق عمل کند که مسئولیت خطرات و در مقابل مزایای فعالیت های تجاری را بر عهده بگیرد. البته باید خاطر نشان کرد که کارآفرینی با موانع و چالش هایی رو به رو است. برخی از مهم ترین چالش هایی که رو به روی کارآفرینان در مسیر کارآفرینی قرار دارد، تامین سرمایه و بودجه، استخدام کارمندان مستعد، غلبه بر نظام دیوان سالاری، تلاش برای حفظ ثبات و پایداری در بازار آشفته و پر هرج و مرج می باشد.

ارزیابی شاخص های تحلیل بازار به کارآفرینان کمک می کند عملکرد خود را در بازار و نسبت به دیگر مشاغل مشابه حفظ کنند و برای رشد و توسعه کسب و کار تازه تاسیس و نوپای خود تلاش کنند. گفته می شود شاخص های تحلیل بازار در کارآفرینان با مواردی از قبیل، ایجاد مقوله های جدید، خود افشایی به تازگی، توجه به معنای متن و آگاهی از دیدگاه های متعدد در ارتباط است.

بنابراین اگر قرار است اقتصاد تغییر و فعالیت کارآفرین در بازار تداوم پیدا کند باید به شاخص های بازار کارآفرینی توجه ویژه داشت. کارآفرینان نقش مهمی به عنوان یک هماهنگ کننده در اقتصاد سرمایه داری دارند. در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر، سنجش و ارزیابی شاخص های تحلیل بازار در کارآفرینان از ابعاد ذکر شده داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟

ارزیابی شاخص های تحلیل بازار در کارآفرینان هدف ساخت این پرسشنامه است.

ویژگی های یک کارآفرین خوب چیست؟

یک کار آفرین خوب و موفق کار آفرینی است که ریسک پذیری بالایی داشته باشد و خود را برای رویارویی و مقابله با انواع مخاطرات احتمالی در بازار پر تغییر اشتغال آماده کند.

چه زمانی یک کارآفرین می تواند خوب عمل کند؟

کارآفرینی می تواند موفق عمل کند که مسئولیت خطرات و در مقابل مزایای فعالیت های تجاری را بر عهده بگیرد.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام