پرسشنامه عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب
این پرسشنامه توسط ؟ ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب می باشد.
این پرسشنامه دارای 16 سوال و 4 بعد:
- کاهش هزینه های معامله
- امنیت و حفظ حریم شخصی
- ساماندهی ارتباطات اطلاعاتی
- تسهیل روند انتخاب و دستیابی به کتاب می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب تایید شده است.
خرید اینترنتی
نقش اینترنت و فناوری های نوین در عصر امروز، غیر قابل انکار است؛ زندگی همه ی ما به نوعی با فناوری و اینترنت گره خورده است. بسیاری از ما برای انجام امور مختلف روزانه خود، به اینترنت و فناوری نیازمندیم و باید بگوییم که تکنولوژی و فناوری روند زندگی را برای ما آسان تر کرده و انجام امور مختلف را تسهیل کرده است.
یکی از مواردی که تحت تاثیر اینترنت و فناوری قرار گرفته است، خرید کردن می باشد. سعی کنید خرید کردن در زمان قدیم را به خاطر بیاورید و با اکنون مقایسه کنید. در گذشته اگر فردی تمایل به خرید چیزی داشت باید از خانه خارج می شد و با صرف زمان و هزینه خرید خود را انجام می داد اما امروزه خرید محصولات مختلف تنها از خانه و با یک کلیک ساده امکان پذیر است!
هر فردی به راحتی و تنها با اتصال بر اینترنت می تواند، محصول مورد نظر خود را از هر استان یا کشوری خریداری کند و پس از گذشت چند روز محصول خریداری شده را دریافت کند. در کنار مواد غذایی، پوشاک، خودرو، مسکن و غیره، کتاب را هم می توان به صورت اینترنتی خرید.
امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش کتاب در زمینه های مختلف کرده اند و متقاضیان به راحتی می توانند کتاب های مورد علاقه خود را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. نگرش و دیدگاه افراد نسبت به خرید اینترنتی کتاب با یکدیگر متفاوت است؛ علی رغم توسعه فضای مجازی و امکان دسترسی راحت به خرید هر کتابی، عده ای هنوز ترجیح می دهند که به کتاب فروشی ها در سطح شهر مراجعه کنند، کتاب ها را لمس کنند و ورق بزنند، با فروشنده در تعامل باشند و در مورد کتاب های مختلف صحبت کنند و سپس اقدام به خرید کتاب کنند.
عوامل مختلفی می تواند بر خرید کتاب به صورت اینترنتی تاثیر بگذارد؛ یکی از عوامل موثر به کاهش هزینه ها مربوط می شود؛ خرید اینترنتی کتاب می تواند هزینه های معامله کتاب را کاهش دهد، حفظ حریم شخصی و امنیت، سازماندهی ارتباطات اطلاعاتی، تسهیل روند انتخاب و دستیابی به کتاب ها از جمله عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب می باشد.
به نظر شما چه عواملی می تواند بر تمایل به خرید کتاب به صورت اینترنتی تاثیر بگذارد؟ در صورتی که تمایل به ارزیابی عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
ارزيابی عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب هدف ساخت این پرسشنامه است.
چه عواملی بر خرید اینترنتی کتاب تاثیر می گذارند؟
کی از عوامل موثر به کاهش هزینه ها مربوط می شود؛ خرید اینترنتی کتاب می تواند هزینه های معامله کتاب را کاهش دهد، حفظ حریم شخصی و امنیت، سازماندهی ارتباطات اطلاعاتی، تسهیل روند انتخاب و دستیابی به کتاب ها از جمله عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب می باشد.
تفاوت خرید در قدیم با عصر حاضر چیست؟
در گذشته اگر فردی تمایل به خرید چیزی داشت باید از خانه خارج می شد و با صرف زمان و هزینه خرید خود را انجام می داد اما امروزه خرید محصولات مختلف تنها از خانه و با یک کلیک ساده امکان پذیر است! هر فردی به راحتی و تنها با اتصال بر اینترنت می تواند، محصول مورد نظر خود را از هر استان یا کشوری خریداری کند و پس از گذشت چند روز محصول خریداری شده را دریافت کند. در کنار مواد غذایی، پوشاک، خودرو، مسکن و غیره، کتاب را هم می توان به صورت اینترنتی خرید.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت