پرسشنامه عوامل موثر بر موفقیت پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه عوامل موثر بر موفقیت پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری
این پرسشنامه توسط مرتضی سلطانی و همکاران ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری می باشد.
این پرسشنامه دارای 29 سوال و 4 بعد:
- مشارکت کنندگان
- سیستم فناوری اطلاعات
- مدیریت سازمان
- کارمندان سازمان می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه عوامل موثر بر موفقیت پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری تایید شده است.
جمع سپاری در پروژه
راهکارهای مختلفی برای انجام و به پایان رساندن یک پروژه وجود دارد. پروژه ها در سازمان های مختلف با اهداف مختلف برنامه ریزی شده و انجام می شوند. در بطن هر پروژه ای یک دستاورد و موفقیت بزرگ نهادینه شده است. اگر پروژه به ثمر برسد و با موفقیت تمام شود، موفقیت بزرگی نصیب افرادی که برای پروژه زحمت کشیده اند، می شود.
پروژه ها بر حسب شرایط و اهدافی که دارند، ممکن است به صورت فردی یا گروهی انجام شوند؛ برای اجرای یک پروژه ممکن است سالیان سال تلاش شود و برنامه ریزی های مختلفی برای آن صورت بگیرد. یکی از انواع پروژه که به تلاش، دقت و مشارکت بسیاری نیاز دارد، پروژه های طراحی محصول است.
سازمان های مختلف برای تولید یک محصول و ارائه آن به مشتریان باید فرآیند های مختلفی را طی کنند؛ مهم ترین چیزی که در ارائه و تولید یک محصول وجود دارد، طراحی محصول به صورت کارآمد است که بتواند نیاز مخاطبین را برآورده کند و کیفیت بالایی داشته باشد.
جمع سپاری چیست؟
در خصوص پروژه های طراحی محصول، توجه متخصصان و کارشناسان به رویکرد جمع سپاری جلب شده است. منظور از رویکرد جمع سپاری رویکری است که گروهی از افراد با مشارکت یکدیگر برای انجام یک پروژه تلاش می کنند و زحمت می کشند. جمع سپاری را می توان یک الگو یا رویکرد حرفه ای بر مبنای وب دانست؛ اگر کسب و کاری تمایل به رویکرد جمع سپاری داشته باشد، از طریق یک فراخوان عمومی، از افراد فعال و متخصص در بستر شبکه های اجتماعی و وب برای طراحی یا ارائه راه حل های جدید و نوآورانه کمک می گیرد.
از مهم ترین مزایای رویکرد جمع سپاری دسترس آسان به متخصصین و هزینه کمتر است و همین مسئله در گرایش سازمان ها به رویکرد جمع سپاری تاثیر دارد. لازم است بدانید برای کسب موفقیت در رویکرد جمع سپاری باید، استراتژی هایی مبتنی بر جذب، نگهداری، حفظ، و راهکارهایی برای جلب اعتماد و افزایش وفاداری به کار برده شود. یک نکته جالب توجه در جمع سپاری این است که افرادی که بیرون از سازمان هستند و در پروژه های جمع سپاری شرکت می کنند، دیدگاهی متفاوت و جدیدتر از افراد درون سازمان دارند، با نیاز مخاطب بیشتر آشنا هستند و در نتیجه شانس موفقیت را در طراحی محصول بالا می برند.
در صورت تمایل به ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.
آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.
آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟
بله این پرسشنامه نمره گذاری دارد.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری هدف ساخت این پرسشنامه است.
این پرسشنامه چند مولفه دارد؟
این پرسشنامه 4 مولفه دارد.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت