تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه مدیریت نامناسب پرتفوی برند
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه مدیریت نامناسب پرتفوی برند

این پرسشنامه توسط داود فیض و همکارانش در سال 1400 ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی مدیریت نامناسب پرتفوی برند می باشد.

این پرسشنامه دارای 10 سوال و 2 بعد:

  • تعمیم غیرمنطقی مفاهیم
  • معماری نامناسب برند می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه مدیریت نامناسب پرتفوی برند تایید شده است.

مدیریت پورتفولیو

سازمان های مختلف بر اساس اهداف و استراتژی های سازمانی، از شیوه های مدیریتی مختلفی استفاده می کنند؛ یکی از انواع شیوه های مدیریتی، مدیریت پرتفوی می باشد.

مدیریت پورتفولیو به عنوان یک فرآیند مدیریتی در سطح شرکت ها شناخته می شود که در این فرآیند، پورتفولیو ها نقش اساسی و مهمی دارند.
پورتفولیو های یک سازمان می تواند شامل مجموعه پروژه ها و برنامه هایی شود که در یک سازمان جریان دارد.

پژوهشگران علوم مدیریتی، مدیریت پورتفولیو را ابزاری تعریف کرده اند که از آن برای تعیین فرصت، نقاط قوت و ضعف استفاده می شود و با استفاده از آن می توان نقاط ضعف و آسیب های احتمالی را به حداقل رساند و در نقطه مقابل، بازده و اثربخشی سازمان را بیشتر کرد.

ویژگی های مدیریت پورتفوی

مدیران سازمانی با کمک گرفتن از مدیریت پورتفولیو می توانند یک ارزیابی و نظارت مستمر و مداوم بر عملکرد های قبلی و فعلی شرکت داشته باشند و در مورد شرکت و سیاست های آن تصمیم گیری کنند.

از دیگر سو، با کمک گرفتن از این شیوه مدیریتی می توان منابعی را به موسسات و افراد تخصیص دارد و متناسب با اهداف سرمایه گذاری کرد و عملکرد متعادل و متوازنی در ریسک های سازمانی داشت.

دیگر مزایایی استفاده از این شیوه مدیریتی، حفظ حساب سرمایه گذاری ها است؛ سازمان ها با بهره گیری از این شیوه می توانند، خدمات حرفه ای مختلفی را در زمینه اوراق بهادار، اوراق قرضه، سهام، صندوق های مالی، املاک و مستغلات و... انجام دهند. در فرآیند  مدیریت پورتفولیو تنوعی از ریسک ها، سرمایه گذاری ها، سطوح متفاوت ریسک و... وجود دارد.

گذشته از بحث مدیریت پرتفوی، سازمان ها باید برای ایجاد برند و نام تجاری خود از استراتژی های مختلفی بهره ببرند. برند سازی تاثیر شگرفی بر جذب مشتری و تداوم مشتریان به سازمان دارند. سازمان ها با ایجاد برند و بهره گیری از استراتژی های برند سازی می توانند مزیت رقابتی خود را نسبت به رقبا حفظ کنند.

همچنین از مدیریت پرتفوی می تواند در ساخت و ایجاد برند استفاده کرد؛ مدیریت نامناسب پرتفوی می تواند بر عملکرد برند و سازمان تاثیر بگذارد. به عنوان نمونه، تعمیم غیرمنطقی مفاهیم، معماری نامناسب برند با مدیریت نامناسب پرتفوی برند در ارتباط است.

در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر، مدیریت نامناسب پرتفوی برند داشته باشید می توانید از پرسشنامه ای که توسط ؟ ساخته شده است و این متغیر را از دو بعد مختلف ارزیابی می کند، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

پرسشنامه مدیریت نامناسب پرتفوی برند چیست؟

مدیریت نامناسب پرتفوی برند هدف ساخت این برند است.

این پرسشنامه چند مولفه دارد؟

این پرسشنامه 2 مولفه دارد.

آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟

بله، این پرسشنامه دارای اعتبار درونی و بیرونی است.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

بله، این پرسشنامه دارای اعتبار نمره گذاری است.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام