تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه میزان رضایت بیمه گذاران
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه میزان رضایت بیمه گذاران

این پرسشنامه توسط ناصری در سال 1397 ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان رضایت بیمه گذاران می باشد.

این پرسشنامه دارای 8 سوال و 2 بعد:

  • خلق رضایت بیمه گذاران
  • تداوم رابطه ارباب رجوع با سازمان می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه میزان رضایت بیمه گذاران تایید شده است.

رضایت بیمه گذاران

به نظر شما چه عواملی می تواند مشتری را به سمت سازمان سوق دهد و تداوم ارتباط مشتری با سازمان را تقویت کند؟ اگر پاسخ نویسنده را در مورد این سوال جویا شوید، باید بگوییم بسیاری از عوامل می تواند بر هدایت مشتری به سمت سازمان تاثیر بگذارد که یکی از این عوامل میزان رضایت مشتری است.
هرچه محصولی که سازمان تولید می کند یا خدماتی که ارائه می دهد، با کیفیت تر باشد و برای مشتریان مقرون و به صرفه باشد، مشتری رضایت بیشتری از سازمان خواهد داشت.

پژوهشگران در مورد رضایتمندی مشتریان تحقیقات بسیاری انجام داده اند؛ آن ها بر این باورند رضایت مندی مشتریان، احساس یا نگرشی است که مشتری نسبت به استفاده از یک محصول یا خدمات دارد یا تجربه می کند، می باشد. بازاریابان یک سازمان تاثیر ویژه ای بر رضایت مندی یک مشتری دارند. آن ها به واسطه ارتباطی که با مشتری برقرار می کنند و تعاملی که با مصرف کننده دارند، می توانند احساس رضایت و خشنودی در مشتری ایجاد کنند.

واقعیت این است که وقتی مشتریان از خدمات یا محصولات یک سازمان رضایت داشته باشند، احتمالا دوباره به سمت خرید از سازمان می روند و خرید خود را تکرار می کنند. مشتری که از سازمان رضایت داشته باشد، در مورد رضایت خود و خدمات سازمان با دیگران صحبت می کند و در نتیجه تجربیات مطلوب خو را از طریق تبلیغ دهان به دهان به دیگران منتقل می کنند و این مسئله بر جذب بیشتر مشتری برای سازمان تاثیر دارد.

البته عکس این حالت هم ممکن است؛ مشتری که از سازمان رضایت نداشته باشد، ارتباطش را با آن سازمان قطع می کند و حتی ممکن است به رفتار خرید دیگران از سازمان هم تاثیر بگذارد. در این صورت این مسئله می تواند بر میزان سودآوری سازمان تاثیر بگذارد.

مشتریانی که به سازمان های بیمه گذار مراجعه می کنند، اگر رضایت بالایی از شرکت بیمه گذار داشته باشند، به فعالیت خود با آن سازمان ادامه می دهند و آن سازمان را به دیگران نیز معرفی می کنند. دو مولفه، خلق رضایت بیمه گذاران، تداوم رابطه ارباب رجوع با سازمان بر میزان رضایت مندی مشتریان از سازمان بیمه تاثیر می گذارد و هر سازمان بیمه گذاری باید به این دو نکته توجه زیادی داشته باشد.

در صورتی که تمایل به ارزیابی میزان رضایت بیمه گذاران داشته باشید، می توانید از پرسشنامه ای که توسط ناصری ساخته شده است، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

این پرسشنامه توسط چه کسی ساخته شده است؟

این پرسشنامه توسط ناصری ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟

ارزیابی رضایت بیمه گذاران هدف ساخت این پرسشنامه است.

این پرسشنامه چند مولفه دارد؟

این پرسشنامه دارای دو مولفه است.

آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟

بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

بله این پرسشنامه نمره گذاری دارد.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام