پرسشنامه ترفیع و تبلیغ
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه ترفیع و تبلیغ
این پرسشنامه توسط حقیقت در سال 1392 ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی ترفیع و تبلیغ می باشد.
این پرسشنامه دارای 22 سوال است.
روایی و پایایی پرسشنامه ترفیع و تبلیغ تایید شده است.
ترفیع و تبلیغ
جهان امروز، جهان ارتباطات است؛ رسانه های ارتباطی این روزها بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند و محبوبیت زیادی میان همگان دارند. استفاده از رسانه های ارتباطی مانند شبکه های اجتماعی، فضای مجازی، تلوزیون و... به نوعی همگانی بوده و هر فردی می تواند بسته به هدفی که دنبال می کند، از این رسانه های استفاده کند.
یکی از موارد استفاده از رسانه، تبلیغات است؛ افراد یا سازمان ها می توانند از تبلیغات رسانه ای به نفع خود استفاده کنند. تبلیغ در رسانه مزایای زیادی دارد. به طور میانگین مردم ساعات زیادی را صرف استفاده از رسانه های مختلف و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می کنند؛ بنابراین افراد یا سازمان ها با نیاز سنجی درست از مخاطبان می توانند از طریق رسانه کالا یا محصول خود را تبلیغ کرده و به سود زیادی دست پیدا کنند.
تبلیغ یکی از مواردی است که به گسترش برند در بازار و حفظ مزیت رقابتی سازمان با دیگر رقبا کمک می کند؛ یک سازمان برای طی کردن روند رو به رو شد در وهله اول باید نیاز مخاطبانش را بشناسد و جامعه هدف خود را انتخاب کند، یک طراحی اصولی از محصول داشته باشد و پس تولید یک محصول با کیفیت آن را به دست مشتریانش برساند.
تبلیغات یکی از روش هایی است که می تواند سازمان را در جذب مشتری و حفظ آن کمک کند. وقتی محصولی تولید می شود، باید به دست مشتری برسد، فروش بیشتر به سازمان در موفقیت بیشتر کمک می کند و تبلیغات گسترده در رسانه های مختلف، اعم از تلوزیون، شبکه های اجتماعی، بیلبورد و ... به ترفیع سازمان کمک می کند.
سازمان ها به کمک ترفیع که مجموعه ای از ابزار های لازم برای یک حرفه است، به منظور تحول سازمانی کمک می گیرند؛ ترفیع به عنوان یک ابزار کمک می کند مصرف کنندگان محصولات یک سازمان را بشناسند، اطلاعات کافی از محصول کسب کنند و سپس برای خرید محصول اقدام کنند. بنابراین می توان گفت هر سازمانی برای فروش محصولات خود باید از ترفیع بهره ببرد. ترفیع به مشتریان یادآوری می کند که نیاز هایی داشته اند و برای خرید محصول مشتری را متقاعد می کند. در نتیجه استفاده از تبلیغ و ترفیع می توان به فروش بیشتر و ثبات سازمان کمک کرد.
در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر ترفیع و تبلیغ داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط حقیقت ساخته شده است، استفاده کنید.
این پرسشنامه چند مولفه دارد؟
این پرسشنامه تک مولفه است.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
ارزیابی تبلیغ و ترفیع هدف ساخت این پرسشنامه است.
آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.
آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟
بله این پرسشنامه نمره گذاری دارد.
این پرسشنامه توسط چه کسی ساخته شده است؟
این پرسشنامه توسط حقیقت ساخته شده است.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت