پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی
این پرسشنامه توسط سیوتسو در سال 2012 ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی شخصیت در تیم های ورزشی از ابعاد مختلف می باشد.
این پرسشنامه دارای 24 سوال و 5 بعد:
- رقابت
- پرستیژ
- اخلاقیات
- اصالت
- اعتبار می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی تایید شده است.
شخصیت برند در تیم های ورزشی
برند یا نشان تجاری اعتبار یک کسب و کار یا سازمان است؛ سازمان ها به جهت موفقیت و توسعه هرچه بیشتر باید فرآیند برندینگ را به بهتری وجه ممکن پیش ببرند و برای ایجاد آگاهی از برند در مصرف کنندگان و طیف گسترده ای از مردم تلاش کنند. برند به تنهایی می تواند برای کسب و کارها سودآوری و فروش زیاد داشته باشد و هرگونه آسیب به برند می تواند به کسب و کار لطمه وارد کند.
جالب است بدانید برند نیز همانند انسان می تواند شخصیت داشته باشد و شخصیت سازی برای برند به تازگی مورد توجه مدیران کسب و کار قرار گرفته است. نتایج پژوهش ها نشان می دهد شخصیت برند تاثیر به سزایی در وفاداری به برند، ترجیح برند و تعامل با برند داشته باشد.
جنیفر آکر دختر دیوید آکر اولین فردی بود که یک مدل شخصیت برند ارائه کرد و در این خصوص اطلاعاتی را ارائه داد؛ هویت و شخصیت یک برند پایه و اساس آن برند محسوب می شود باعث ایجاد یک برنامه برند سازی درست و اصولی می شود. آنچه باعث شکل دهی شخصیت برند می شود، مدیریت کارآمد و مناسب برند است و زمانی که شخصیت برند شکل بگیرد سازمان در رسیدن به اهداف مختلف خود همچون، مشتری مداری، سودآوری و وفاداری عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.
دنیای بازاریابی به برند و به طور اختصاصی شخصیت برند توجه زیادی می کند؛ از نظر آکر شخصیت برند هسته مرکزی آن برند است و شخصیت برند یکی از تاثیرگذار ترین مولفه ها در تصمیم گیری مشتری به هنگام خرید است. شخصیت برند به اثرگذاری بیشتر تبلیغات و فروش بهتر محصولات هم کمک می کند و باعث پویایی و زنده ماندن کسب و کار در بازار پویا و پر تغییر می شود و از طرف دیگر برای سازمان مزیت رقابتی ایجاد می کند.
جالب است بدانید تیم های ورزشی هم می توانند دارای شخصیت باشند؛ از آنجایی که تیم های ورزشی هم می توانند به برند خود شخصیت بدهند در نتیجه می توانند هواداران وفاداری را به خود جذب کنند. شخصیت تیم های ورزشی باعث حمایت بیشتر هواداران از تیم ورزشی می شود.
در این پرسشنامه شخصیت در تیم های ورزشی از ابعاد مختلفی همچون، رقابت، پرستیژ، اخلاقیات، اصالت، اعتبار مورد بررسی قرار گرفته است. در صورتی که تمایل به بررسی شخصیت در تیم های ورزشی از ابعاد ذکر شده داشته باشید می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.
این پرسشنامه توسط چه کسی ساخته شده است؟
این پرسشنامه توسط سیوتسو ساخته شده است.
آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟
بله، این پرسشنامه نمره گذاری دارد.
آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟
بله، این پرسشنامه روایی و اعتبار نیز دارد.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
ارزیابی شخصیت در تیم های ورزشی از ابعاد مختلف هدف ساخت این پرسشنامه است.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت