پرسشنامه توانمندی موسسات سینمایی
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه توانمندی موسسات سینمایی
این پرسشنامه توسط سید محمد دادگران ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان توانمندی موسسات سینمایی می باشد.
این پرسشنامه دارای 20 سوال و 6 بعد:
توانمندی مدیریت، تجربه بین المللی، تعهد مدیریت به جهانی شدن، مخاطب گرایی، توانمندی رابطه ای، اعتبار نام تجاری می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه توانمندی موسسات سینمایی تایید شده است.
موسسات سینمایی
یکی از راه های گذران اوقات فراغت، تماشای فیلم و سریال است؛ بسیاری از افراد تماشای فیلم سینمایی در سینما را ترجیح داده و سینما رفتن را یکی از علاقه مندی های خود تعریف می کنند. آیا شما جز افرادی هستید که سینما رفتن را دوست دارید؟ از تماشای فیلم در سینما لذت می برید؟
سینما که این روزها تبدیل به یک صنعت پردرآمد و محبوب شده است، یک رسانه دیداری و شنیداری مبتنی بر فناوری است. افزون بر بعد هنری و فرهنگی، سینما بر اقتصاد و رونق آن تاثیر می گذارد و حتی می تواند پیامد های جهانی برای یک کشور داشته باشد. سینما که به عنوان هنر هفتم شناخته می شود، یکی از نوین ترین شاخه های هنری می باشد.
امروزه موسسات سینمایی بسیاری مشغول فعالیت هستند و به رونق صنعت فیلم سازی و سینما کمک می کنند. همان طور که می دانید موسسات، مراکز تجاری یا غیر تجاری هستند که با یک هدف مشخص بنیان گذاشته می شوند. موسسات غیر تجاری موسساتی هستند که در آن فعالیت های فرهنگی و هنری انجام می شوند. موسسات سینمایی هم جز موسسات غیرتجاری می باشند.
در موسسات سینمایی کلاس های بازیگری و پرورش استعداد بازیگری تشکیل می شود، داوطلبان علاقه مند به سینما و بازیگری می توانند در این موسسات ثبت نام کرده و ضمن یادگیری و کسب تجربه در این زمینه در صورت دریافت پیشنهاد بازی در یک فیلم یا سریال یا معرفی شدن به یک کارگردان، در فیلم یا سریال ایفای نقش کنند.
همچنین در این موسسات، فیلم نامه های مختلف نوشته می شود و مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت به دست کارگردانان و تهیه کنندگان می رسد.
یک موسسه سینمایی می تواند افراد توانمندی را به حوزه سینما معرفی کند و دستاورهای داخلی یا خارجی سینمایی بزرگی را به دست بیاورد. یک موسسه سینمایی توانمند با مدیریت منطقی و درست، می تواند تجربیات بین المللی زیادی را کسب کند، با گذشت زمان جهانی شود، اعتبار نام تجاری خود را افزایش دهد و در نهایت مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و با دیگر موسسات سینمایی در داخل یا خارج از کشور، رابطه برقرار کند.
میزان توانمندی موسسات سینمایی در این پرسشنامه از ابعاد، توانمندی مدیریت، تجربه بین المللی، تعهد مدیریت به جهانی شدن، مخاطب گرایی، توانمندی رابطه ای، اعتبار نام تجاری مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت تمایل به ارزیابی این متغیر بر اساس این ابعاد، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
ارزیابی میزان توانمندی موسسات سینمایی هدف ساخت این پرسشنامه است.
در موسسات سینمایی چه کارهایی انجام می شود؟
در موسسات سینمایی کلاس های بازیگری و پرورش استعداد بازیگری تشکیل می شود، داوطلبان علاقه مند به سینما و بازیگری می توانند در این موسسات ثبت نام کرده و ضمن یادگیری و کسب تجربه در این زمینه در صورت دریافت پیشنهاد بازی در یک فیلم یا سریال یا معرفی شدن به یک کارگردان، در فیلم یا سریال ایفای نقش کنند. همچنین در این موسسات، فیلم نامه های مختلف نوشته می شود و مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت به دست کارگردانان و تهیه کنندگان می رسد.
یک موسسه سینمایی توانمند، چه کارهایی انجام می دهد؟
یک موسسه سینمایی توانمند با مدیریت منطقی و درست، می تواند تجربیات بین المللی زیادی را کسب کند، با گذشت زمان جهانی شود، اعتبار نام تجاری خود را افزایش دهد و در نهایت مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و با دیگر موسسات سینمایی در داخل یا خارج از کشور، رابطه برقرار کند.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت