پرسشنامه عوامل مؤثر بر برندسازی سالن های نمايشگاه های بين المللی
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه عوامل مؤثر بر برندسازی سالن های نمايشگاه های بين المللی
این پرسشنامه توسط محمد حقیقی و همکاران ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن های نمايشگاه های بين المللی می باشد.
این پرسشنامه دارای 9 سوال و 3 بعد:
تبلیغات، سالن های همایش، امکانات رفاهی می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه عوامل مؤثر بر برندسازی سالن های نمايشگاه های بين المللی تایید شده است.
عوامل موثر در برندسازی
اولین بار در سال 1649، واژه ای به نام نمایشگاه به معنای نمایش دادن معرفی و مورد استفاده عموم قرار گرفت؛ متخصصان نمایشگاه را یک گردهمایی تعریف کرده اند که در آن کالا یا محصولاتی به فروش می رسد و محیط نمایشگاه یک محیط سرگرم کننده یا تفریحی می باشد. نمایشگاه ها در یک زمان و یک مکان خاص با اهداف گوناگون بنا می شوند و در آن یک سری اقدامات و فعالیت های مختلف همچون، فروش کالا، نمایش گذاشتن محصولات تازه تولید، اقدامات نوع دوستانه و بشر دوستانه و ... صورت می گیرد.
در نمایشگاه ها غرفه های مختلفی وجود دارد که بنا بر هدف برپایی نمایشگاه این غرفه ها توسط کسب و کار ها، سازمان ها یا افراد پر شده و در آن به معرفی محصولات پرداخته می شود. تولید کنندگان و فروشندگانی که در نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند، می توانند محصولات خود را در معرض دید افراد بیشتری بگذارند و در نهایت به فروش بالاتری دست پیدا کنند.
نمایشگاه و برپایی آن را می توان یک مولفه مهم در بحث بازاریابی و ارتباطات در نظر گرفت؛ در نمایشگاه ها خریداران بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم و رو در رو می توانند با شرکت های مورد نظر ارتباط برقرار کنند، گفتگو کنند و در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.
یکی از مزایای برپایی نمایشگاه همین است که فروشندگان می توانند به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و نیاز خریداران باشند.
علاوه بر آنچه ذکر شد، موفقیت سازمان ها و کسب و کار ها و افزایش فروش شرکت ها در نمایشگاه به موارد دیگری هم بستگی دارد. یکی از این موارد تصویر مطلوب از آن کسب و کار است که سالن نمایشگاه تاثیر به سزایی در ایجاد آن دارد. معماری ساختمان نمایشگاه، دکوراسیون و نوع چیدمان سالن، نحوه چیدمان غرفه ها، طراحی غرفه ها، برخورد و واکنش غرفه داران با مشتریان، پرسنلی که در نمایشگاه کار می کنند و عوامل دیگر در برند سازی سالن های مراکز نمایشگاهی تاثیر دارند و می توانند بر میزان موفقیت کسب و کارهای فعال در این نمایشگاه ها بیفزایند.
در صورتی که تمایل به ارزیابی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن های نمايشگاه های بين المللی از ابعاد، تبلیغات، سالن های همایش و امکانات رفاهی داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط این محقق ساخته شده است، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
ارزیابی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن های نمايشگاه های بين المللی هدف ساخت این پرسشنامه است.
مهم ترین مزایای برپایی نمایشگاه چیست؟
از مهم ترین مزایای برپایی نمایشگاه همین است که فروشندگان می توانند به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و نیاز خریداران باشند.
تاریخچه نمایشگاه چه بوده است؟
اولین بار در سال 1649، واژه ای به نام نمایشگاه به معنای نمایش دادن معرفی و مورد استفاده عموم قرار گرفت؛ متخصصان نمایشگاه را یک گردهمایی تعریف کرده اند که در آن کالا یا محصولاتی به فروش می رسد و محیط نمایشگاه یک محیط سرگرم کننده یا تفریحی می باشد. نمایشگاه ها در یک زمان و یک مکان خاص با اهداف گوناگون بنا می شوند و در آن یک سری اقدامات و فعالیت های مختلف همچون، فروش کالا، نمایش گذاشتن محصولات تازه تولید، اقدامات نوع دوستانه و بشر دوستانه و ... صورت می گیرد.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت