پرسشنامه هوش تجاری پروویچ
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
هوش تجاری
هوش تجاری (Business Intelligence) یعنی «داشتن دانشی فراگیر از همه عواملی که بر سازمان موثر است.» داشتن دانشی عمیق نسبت به همه عوامل مثل مشتریان (جامعه و مخاطبین، ارباب رجوع و …) رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرآیندهای سازمانی (مالی، فروش، تولید، منابع انسانی و…) که تاثیر زیادی بر کیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان میگذارد هوش سازمانی است.
معرفی پرسشنامه هوش تجاری پروویچ
این پرسشنامه در سال 2013 توسط پروویچ به منظور بررسی هوش تجاری ساخته شد.
پرسشنامه هوش تجاری پروویچ دارای 31 سوال است که هر سوال هفت جواب به صورت درجه ای لیکرتی از کاملا موافق تا کاملا مخالف دارد و دارای شش مولفه است که عبارتند از:
- یکپارچگی داده ها
- قابلیت های تحلیلی
- کیفیت محتوای اطلاعاتی
- کیفیت دسترسی به اطلاعات
- استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار
- فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی
همچنین دارای روایی و اعتبار نیز هست.
هوش تجاری چیست؟
هوش تجاری (Business Intelligence) یعنی «داشتن دانشی فراگیر از همه عواملی که بر سازمان موثر است.»
پرسشنامه هوش تجاری پروویچ چه کاربردی دارد؟
این پرسشنامه به سنجش میزان هوش تجاری افراد می پردازد.
آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟
بله، این پرسشنامه دارای ثبات درونی و بیرونی می باشد.
آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟
بله، این پرسشنامه دارای نمره گذاری است.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت