پرسشنامه اثربخشی طراحی و عملکرد وب سایت کریستین
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه اثربخشی طراحی و عملکرد وب سایت کریستین
این پرسشنامه توسط کریستین و همکاران در سال 2001 ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی اثربخشی طراحی و عملکرد وب سایت می باشد.
این پرسشنامه دارای 28 سوال می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه اثربخشی طراحی و عملکرد وب سایت کریستین و همکاران تایید شده است.
از گذشته تا به امروز، اختراعات و ابداعات زیادی زندگی انسان را با تغییرات مواجه کرده است؛ ابداعاتی که هر کدام به نحوی بر دگرگونی زندگی افراد تاثیر داشته و تا حدود زیادی زندگی انسان را راحت کرده است. مثلا زمانی اختراع اتوموبیل بسیاری از دغدغه ها و چالش های زندگی انسان را کم کرد و راحتی به زندگی بخشید.
اگر بخواهیم در عصر حاضر یک اختراع بزرگ و تاثیر گذار را نام ببریم، به نظر می رسد اینترنت، انتخاب خوبی باشد! اینترنت و گسترش آن تغییر بسیاری را در زندگی انسان به وجود آورده است و دگرگونی های بسیاری را در حیطه های مختلف زندگی شامل شده است.
اختراع اینترنت را می توان یک فرآیند پیچیده در توسعه فناوری اطلاعات محسوب کرد. محیط اینترنت و فضای وب جهانی تاثیر زیادی بر انواع ارتباطات گذاشته است؛ تاثیر بر ارتباطات فقط مختص ارتباطات علمی یا شغلی نمی شود و گستره آن بر روابط انسانی و تعاملات افراد با سازمان ها کشیده شده است.
اینترنت به قدری برای افراد کارآمد و پر سود و منفعت بوده است که این روزها بسیاری از افراد از آن در زمینه کسب و کار استفاده می کنند؛ حتی بسیاری از صاحبین مشاغل از شغل خود را بر مبنای اینترنت بنیان می دهند و کسب و کار خود را به صورتی اینترنتی اداره می کنند.
کسب و کارهایی که مشاغل خود را از طریق اینترنت اداره می کنند، باید به طراحی و ایجاد وب سایت اهمیت زیادی بدهند؛ امروزه وب سایت ها به اندازه محصولات و خدماتی که یک سازمان ارائه می دهد، اهمیت دارند چرا که مشتریان از طریق وب سایت ها با سازمان تعامل می کنند و از سازمان خرید می کنند.
بنابراین هر سازمانی باید دارای وب سایتی باشد که انتظارات مشتریان را برآورده سازد و بتواند در رفع نیاز مشتری اثر مثبت بگذارد.
سازمان ها با طراحی یک وب سایت خوب می توانند مشتریان را تحت تاثیر قرار دهند و تمام فعالیت های سازمانی خود را در وب سایت منعکس کنند؛ خوب می دانیم که تعامل در فضای مجازی از طریق تکنولوژی صورت می گیرد و برقراری ارتباط انسانی در قالب وب سایت ممکن نیست.
از آنجایی که بسیاری از ویژگی های انسانی مانند: دوستی، محبت، وفاداری، انعطاف پذیری از طریق تکنولوژی ممکن نیست، پس وب سایت ها با طراحی زیبا و عملکرد بالا می توانند نقش موثری بر جذب مشتری به سازمان داشته باشند.
در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر، اثربخشی طراحی و عملکرد وب سایت داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.
این پرسشنامه چند مولفه دارد؟
این پرسشنامه تک مولفه است.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
ارزیابی اثربخشی طراحی و عملکرد وب سایت هدف ساخت این پرسشنامه است.
آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.
این پرسشنامه توسط چه کسی ساخته شده است؟
این پرسشنامه توسط کریستین و همکاران ساخته شده است.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت