تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین کریستودوئیلیدز
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین کریستودوئیلیدز 

این پرسشنامه توسط کریستودوئیلیدز و همکاران در سال 2006 ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی ارزش ویژه برندهای آنلاین می باشد.

این پرسشنامه دارای 12 سوال و 5 خرده مقیاس می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین تایید شده است.

ارزش ویژه برند

امروزه صاحبین مشاغل از این نکته به خوبی آگاه اند که برای موفقیت و پیشرفت کسب و کار خود باید برند خود را ایجاد کرده و برای برند خود ارزش آفرینی کنند. برند یک اصطلاح شناخته شده در حوزه بازاریابی و تجارت است و باعث ایجاد تمایز میان محصولات مختلف در بازار از یکدیگر می شود.

اگرچه برندهای قابل مشاهده و لمس نیستند اما مشتریان آن ها را به عنوان یک حس یا شناخت برای انتخاب محصولات می شناسند؛ هر برندی برای شناخته شده خود در بازار از یک لوگو استفاده می کند و به واسطه این لوگو هویت برند خود را در بازار تعیین می کند.
برند سازی و اعتبار بخشیدن به برند، مزایای بسیاری دارد؛ مهم ترین مزیت برند سازی جذب مشتریان وفادار به کسب و کار و حفظ آن ها می باشد؛ برند سازی باعث افزایش سرمایه و درآمد کسب و کار می شود.

در بازاریابی و کسب کار اصطلاحات متفاوتی حول محور برند وجود دارد؛ یکی از مفاهیم مرتبط با برند ارزش ویژه برند است. ارزش ویژه برند یک مفهوم کلی است که به ارزش تولید شده از خدمات و محصولات یک شرکت در مقایسه با سایر محصولات یا خدمات موجود در بازار اشاره می کند.

کارشناسان حوزه کسب و کار و متخصصین مالی بر این باورند که برند به تنهایی می تواند ارزش زیادی برای کسب و کار و محصولات ایجاد کند. به عبارت دیگر، در مقایسه دو کالایی که یکی دارای برند می باشد و دیگری برندی ندارد، کالای دارای برند ارزش بیشتر و بالاتری دارد و این ارزش قابل مشاهده به عنوان ارزش ویژه برند شناخته می شود.

برندها می توانند به صورت آنلاین فعالیت کنند و برندهای آنلاین نیز می توانند برای خود ارزش ویژه به وجود بیاورند. مشتری مداری و پاسخگو بودن به افزایش ارزش ویژه برند آنلاین کمک می کند. همچنین، برندهای آنلاین باید در جهت ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان خود تلاش بیشتری کنند چرا که فضای کسب و کار اینگونه برندها و صاحبین آن ها در دسترس و قابل مشاهده نیستند.

هرچه تجربه آنلاین مشتری از خرید آنلاین بهتر باشد، احتمال خرید مجدد و به دنبال آن ارزش برند بیشتر می شود.

ارزش های ویژه برندهای آنلاین در این پرسشنامه با 5 بعد، ارتباط عاطفی، تجربه آنلاین، ماهیت خدمات رسانی پاسخگو، اطمینان و اجرا در ارتباط دانسته شده است. در صورت تمایل به ارزیابی این متغیر بر اساس مولفه های ذکر شده می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

ارزش ویژه برند چیست؟

ارزش ویژه برند یک مفهوم کلی است که به ارزش تولید شده از خدمات و محصولات یک شرکت در مقایسه با سایر محصولات یا خدمات موجود در بازار اشاره می کند.

برند چیست؟

برند یک اصطلاح شناخته شده در حوزه بازاریابی و تجارت است و باعث ایجاد تمایز میان محصولات مختلف در بازار از یکدیگر می شود.

هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟

ارزیابی ارزش ویژه برند آنلاین هدف ساخت این پرسشنامه است.

ارزش های ویژه برند با چه مولفه هایی در ارتباط است؟

ارزش های ویژه برندهای آنلاین در این پرسشنامه با 5 بعد، ارتباط عاطفی، تجربه آنلاین، ماهیت خدمات رسانی پاسخگو، اطمینان و اجرا در ارتباط دانسته شده است.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام