تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به برند
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به برند

این پرسشنامه توسط جلیل دلخواه ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان حساسیت مصرف کننده به برند می باشد.

این پرسشنامه دارای 12 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به برند تایید شده است.

حساسیت به برند

از نظر شما چه عواملی می تواند بر توسعه و پیشرفت سازمان تاثیر بگذارد و یک سازمان را نسبت به رقبایش پیش بیندازد؟ پاسخ این سوال، یکی از دغدغه ها و چالش های ذهنی مدیران سازمانی است چرا که هر مدیری دوست دارد یک سازمان موفق داشته باشد و شاهد موفقیت روز افزون سازمان و کارمندان باشد.

در این راستا، توجه به برند و استراتژی های برند سازی به توسعه هرچه بیشتر یک سازمان کمک می کند. در همه جای دنیا، سازمان های مشتری محور توجه زیادی بر برند سازی دارند و می دانند که برند تاثیر به سزایی در رونق یک کسب و کار دارد.

برند را می توان مجموعه ای از ارتباطات حسی و عملکردی تعریف کرد که مشتری را به سمت خرید و تعامل با سازمان سوق می دهد. برند توقعی است که یک مشتری از سازمان دارد و با محصولاتی که توسط یک سازمان تولید می شود، متفاوت است. در واقع یک برند، اطلاعات مشخصی را در مورد سازمان و محصولاتش به مشتریان ارائه می کند. هرچه نام یک برند قدرتمند تر و شناخته شده تر باشد، مشتریان بیشتری به سازمان جذب شده و تبدیل به مشتریان دائمی می شوند.

برند بر فرآیند تصمیم گیری مشتریان برای خرید یک محصول تاثیر می گذارد و گاها فرآیند خرید را ساده تر می کند. از دیگر سو، برند برای سازمان مزیت رقابتی ایجاد می کند، به خرید و فروش بیشتر و آسان تر کمک کرده و باعث سود مالی بیشتر برای سازمان می شود.

سازمان ها با کمک بازاریابی می توانند برند و خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و محصولات خود را به شکل موثرتری در اختیار مشتریان قرار دهند؛ اما نکته ای که سازمان ها باید در بازاریابی برند به آن توجه کنند، ارزش اطلاعاتی و پیام برند خود را به درستی به مشتریان ارائه کنند چرا که برند جز مهمی از یک کالا و محصول است.

حساسیت به برند یا میزان کاربرد اطلاعات برند می تواند بر تصمیم گیری مشتری برای خرید از یک سازمان تاثیر بگذارد؛ بنابراین سازمان ها باید به میزان حساسیت برند توجه داشته باشند. به نظر شما به غیر از حساسیت به برند چه عوامل دیگری بر قصد مشتریان از خرید یک محصول از برند خاص تاثیر می گذارد؟

در صورتی که تمایل به ارزیابی میزان حساسیت مصرف کننده به برند داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط این محقق ساخته شده است، استفاده کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟

ارزیابی میزان حساسیت مصرف کننده به برند هدف ساخت این پرسشنامه است.

برند چیست؟

برند را می توان مجموعه ای از ارتباطات حسی و عملکردی تعریف کرد که مشتری را به سمت خرید و تعامل با سازمان سوق می دهد. برند توقعی است که یک مشتری از سازمان دارد و با محصولاتی که توسط یک سازمان تولید می شود، متفاوت است.

مزایای داشتن برند چیست؟

برند بر فرآیند تصمیم گیری مشتریان برای خرید یک محصول تاثیر می گذارد و گاها فرآیند خرید را ساده تر می کند. از دیگر سو، برند برای سازمان مزیت رقابتی ایجاد می کند، به خرید و فروش بیشتر و آسان تر کمک کرده و باعث سود مالی بیشتر برای سازمان می شود.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام