پرسشنامه ارزیابی کیفیت تولید محتوای الکترونیک
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه ارزیابی کیفیت تولید محتوای الکترونیک
پرسشنامه ارزیابی کیفیت تولید محتوای الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد طراحی شده است.
این پرسشنامه حاوی 45 مورد سوال است و زیر مقیاسی ندارد.
نحوه پاسخ دهی به سوالات این پرسشنامه بر اساس یک طیف لیکرتی 5 درجه ای و با عبارات عالی، خوب، متوسط، ضعیف و خیلی ضعیف می باشد.
نحوه برگزاری کلاس های درسی و یا جلسات اداری تا قبل از شروع بیماری ای تحت عنوان کووید نوزده در بیشتر اوقات و یا می توان گفت همیشه به صورت حضوری بوده است. اما با اتفاقی که امروزه و طی دو ساله ی اخیر جهان را با خودش درگیر کرده و به نوعی بر روند شغلی و تحصیلی انواع کارکنان و دانشجویان و دانش آموزان در هر زمینه و مقطعی خلال ایجاد کرده است. قطعا شما نیز به عنوان کسی که در دوران پاندمی ویروس کرونا و کووید نوزده زندگی می کنید، اثرات سو و منفی این ویروس بر روند زندگی دیده اید. یکی از زمینه هایی مه با شروع بیماری کرونا تحت تاثیر قرار گرفت و به کلی با تغییر روند رو به رو شد، زمینه ی تحصیلی و آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان بوده است.
کلاس های درس حضوری و تعاملات رو در رو دانشجویان و دانش آموزان جا خود را به دوران قرنطینه و ارتباطات مجازی داده اند. سیستم آموزشی حضوری جای خودش را به سیستم آنلاین و مجازی داده است و معلمان و اساتید به جای استفاده از تخته و وسایل کمک آموزشی از رایانه ها و ... استفاده می کنند. نکته مهم در این باره محتوایی است که قرار است به این دانش آموزان و دانشجویان تدریس شود. سوالی که پیش می آید این است که آیا دروسی که از طریق فضای مجازی و اینترنت به دانشجویان آموزش داده می شود، دارای محتوای درست و کافی می باشد؟ آیا معلمان به اندازه کافی در این زمینه تلاش خود را می کنند؟
محتوای الکترونیکی که در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار می گیرد، باید به اندازه کافی جامع و دقیق باشد. دمعلمان و اساتید باید از انواع محتوای تصویری در کنار متون برای آموزش استفاده کنند. استفاده از منابع جایگزین و مطلبوب در کنار کتبی که به عنوان منبع اصلی استفاده می شود، لازم و ضروری است. استفاده از نمودار ها و اشکال نیز ضروری به نظر می رسد.
باید توجه داشت که ساعات کافی باید در حین تدریس آنلاین مورد توجه قرار بگیرد و دانش آموزان و دانشجویان باید فضای آموزشی مطلوبی داشته باشند. جلسات آنلاین باید به موقع برگزار شوند و کیفیت مناسب داشته باشند. پس زمانی که مطالب درسی از طریق فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی در اختیار دانشجویان و .. قرار می گیرند، باید ارزیابی دقیق و منظمی هم در مورد تولید محتوای الکتریکی آن ها از سوی مسئولین زیربط صورت بگیرد.
پرسشنامه ارزیابی کیفیت تولید محتوای الکترونیک با چه هدفی طراحی شده است؟
ارزیابی تولید محتوای الکتریکی
گزینه های این پرسشنامه حاوی چه عبارت هایی است؟
عالی، خوب، متوسط، ضعیف و خیلی ضعیف
این پرسشنامه چند سوال دارد؟
45 سوال
پرسشنامه ارزیابی کیفیت تولید محتوای الکترونیک توسط چه کسانی ساخته شده است؟
دانشگاه علوم پزشکی مشهد
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت