پرسشنامه تحویل قابل اعتماد
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه تحویل قابل اعتماد
این پرسشنامه توسط ؟ ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان قابل اعتماد بودن سازمان در تحویل محصولات می باشد.
این پرسشنامه دارای 4 سوال است.
روایی و پایایی پرسشنامه تحویل قابل اعتماد تایید شده است.
تحویل قابل اعتماد به مشتری
به نظر شما چه عواملی بر موفقیت و توسعه سازمان های مشتری محور تاثیر می گذارد؟ چه چیزی باعث می شود این سازمان ها در طولانی مدت همچنان به صورت پایدار و با ثبات به فعالیت در عرصه پر از تغییر و تحول بازار کسب و کار ادامه بدهند؟ همان طور که می دانید، سازمان هایی که به واسطه تولید محصول و خدمات با طیف وسیعی از مشتریان در ارتباط می باشند، باید استراتژی های خاصی را در جهت کسب رضایت مشتری داشته باشند.
رضایت مشتریان تاثیر مستقیمی بر میزان موفقیت سازمان دارد؛ اگر مشتری از سازمان راضی باشد، تعامل بیشتری با سازمان خواهد داشت و افراد دیگری را با تعریف از سازمان و محصولات و خدمات به سازمان جذب می کند؛ در واقع مشتری مانند یک بازاریاب به صورت داوطلبانه برای سازمان مشتری جذب خواهد کرد.
همچنین هرچه عملکرد سازمان بهتر، محصولاتی که طراحی و تولید می کند با کیفیت تر باشد، ضمن شناخته تر شدن و کسب سود و منفعت بیشتر، مشتری را به خود متعهد تر و وفادارتر می کند.
یکی از مسائلی که باعث می شود مشتری از سازمان رضایت بیشتری داشته باشد، نحوه تحویل محصولات است. مشتری برای خرید یک محصول از سازمان باید یک فرآیند خرید محصول را طی کند و در این فرآیند با مسئول مربوطه ارتباط برقرار کنند و به صورت فیزیکی یا آنلاین محصول مورد نظرش را خریداری کند.
محصول خریداری شده در نهایت از سوی سازمان باید به مشتری تحویل داده شود و نحوه تحیل محصول به مشتری مهم است. هرچه سازمان قابل اعتماد تر باشد، مشتری نگرانی کمتری در مورد ارسال و دریافت محصول خواهد داشت. همچنین سازمان باید نسبت به ارسال محصولات برنامه ریزی داشته باشد.
محصول خریداری شده توسط مشتری باید بدون هیچ آسیبی و کاملا سالم به دست مشتری برسد؛ کیفیت محصول باید بالا و دقیقا همانی باشد که مشتری در سایت دیده است یا از مسئول امور مشتریان در مورد محصول شنیده است. هزینه ارسال محصول از سوی سازمان به مشتری باید معقول باشد و در صورت امکان هزینه ای بابت ارسال از مشتری گرفته نشود.
شیوه ای که سازمان برای ارسال محصولات به مشتریان در نظر می گیرد، بر روند جذب و تداوم تعامل مشتری با سازمان تاثیر دارد. در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر میزان قابل اعتماد بودن سازمان در تحویل محصولات داشته باشید، می توانید از پرسشنامه استاندارد و معتبری که تحویل قابل اعتماد نام دارد، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
میزان قابل اعتماد بودن سازمان در تحویل محصولات هدف ساخت این پرسشنامه است.
تاثیر رفتار مشتری بر عملکرد سازمان چیست؟
اگر مشتری از سازمان راضی باشد، تعامل بیشتری با سازمان خواهد داشت و افراد دیگری را با تعریف از سازمان و محصولات و خدمات به سازمان جذب می کند؛ در واقع مشتری مانند یک بازاریاب به صورت داوطلبانه برای سازمان مشتری جذب خواهد کرد.
چه عواملی سبب وفاداری و تعهد مشتریان به سازمان می شود؟
همچنین هرچه عملکرد سازمان بهتر، محصولاتی که طراحی و تولید می کند با کیفیت تر باشد، ضمن شناخته تر شدن و کسب سود و منفعت بیشتر، مشتری را به خود متعهد تر و وفادارتر می کند.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت