پرسشنامه بالندگی سازمانی اسپایدز
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
بالندگی سازمانی
بالندگی سازمانی در حقیقت بازشناسی ارزش انسان در کوشش های بزگ سازمانی است. بالندگی سازمان یعنی فراهم آوردن موجبات رشد و بالنده شدن سازمانها از راه پرورش مردمانی که در سازمان به عنوان گرانبهاترین سرمایه به کار می پردازند.
معرفی پرسشنامه بالندگی سازمانی اسپایدز
این پرسشنامه در سال 2007 توسط اسپایدز ساخته شد.
هدف اصلی پرسشنامه بالندگی سازمانی اسپایدز، سنجش توسعه و بالندگی از نظر کارکنان سازمان است.
این پرسشنامه دارای 30 سوال است که جواب هر سوال به صورت لیکرت پنج درجه ای از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم می باشد.
پرسشنامه بالندگی سازمانی اسپایدز دارای 6 مولفه می باشد که عبارتند از:
- باز بودن و شفافیت سازمان ۱ تا ۵
- اعتماد به همدیگر ۶ تا ۱۰
- شمول و درگیری با همدیگر ۱۱ تا ۱۵
- بازخورد درونی و بیرونی ۱۶ تا ۲۰
- پرورش و توانمند سازی ۲۱ تا ۲۵
- ساختار سازمانی با لایه کم ۲۶ تا ۳۰
همچنین این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی نیز می باشد.
بالندگی سازمانی چیست؟
بالندگی سازمان یعنی فراهم آوردن موجبات رشد و بالنده شدن سازمانها از راه پرورش مردمانی که در سازمان به عنوان گرانبها ترین سرمایه به کار می پردازند.
پرسشنامه بالندگی سازمانی اسپایدز چیست؟
این پرسشنامه میزان بالنده بودن اعضای یک سازمان را مورد سنجش قرار می دهد.
آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟
بله، این پرسشنامه دارای نمره گذاری می باشد.
آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟
بله، این پرسشنامه دارای روایی و اعتبار است.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت