تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه قابلیت تبلیغات
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه قابلیت تبلیغات

این پرسشنامه توسط زهره دهدشتی و همکاران ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان قابليت تبلیغات در شرکت می باشد.

این پرسشنامه دارای 13 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه قابلیت تبلیغات تایید شده است.

اهمیت تبلیغات

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دنبال راهی برای توسعه و سود آوری بیشتر هستند و هیچ کسب و کاری از این قاعده مستثنی نیست! شرکت ها و سازمان ها با مشاهده تغییرات بازار به این نتیجه رسیده اند که باید از روش های جدید برای فروش بیشتر و همچنین حفظ ثبات خود در بازار استفاده کنند.

پژوهشگری به نام کاتلر بر این باور است که بازاریابی یک فرآیند مدیریتی و اجتماعی است که با کمک گرفتن از آن افراد و گروه های بسیاری موفق به تامین نیازها و خواسته های خود می شوند. فرآیند بازاریابی به تنهایی می تواند شرکت های موفق و ناموفق را از یکدیگر جدا کند و در نهایت یک بررسی دقیق و متناسب از کیفیت کالاها و محصولات ارائه دهد.
از آنجایی که سلایق مصرف کنندگان با یکدیگر متفاوت است و بازار همواره در حال تغییر است، می توان در فرآیند بازاریابی زمانی را صرف انجام تبلیغات و و ترویج آن کرد.

تولید و ارائه یک محصول به تنهایی نمی تواند به سازمان برای پیشرفت کمک کند چرا که در محیط رقابتی سازمان های مختلف از روش های جدید برای جذب مشتری و ایجاد احساس وفاداری در آن ها استفاده می کنند. یکی از روش هایی که به سازمان برای موفقیت و حفظ مزیت رقابتی کمک می کند، تبلیغات است.

تبلیغات قسمتی از بازاریابی موفق است؛ تبلیغات به سازمان ها در جذب مشتری، ایجاد وفاداری و انتخاب بازار هدف کمک می کند و باعث تقویت سیستم بازاریابی و پویایی هرچه بیشتر آن می شود. همچنین، شیوه تبلیغات سازمان باعث تغییر دیدگاه مشتری نسبت به سازمان می شود و می تواند نگرش مثبت و منفی در مشتریان ایجاد کند.

تبلیغات خود به شیوه های مختلف انجام می شود؛ رسانه های تبلیغی به سرعت در حال تغییر و تحول هستند و سازمان به استفاده از روش های نوین برای تبلیغات نیاز دارد. هرجه روش تبلیغ و معرفی کالا جدید تر باشد، امکان جذب مخاطب بیشتر خواهد بود. مثلا یکی از روش های موثر در امر تبلیغات، استفاده از اینترنت است؛ سازمان ها به وسیله رسانه های ارتباطی گسترده همچون اینترنت  می توانند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند و در علاقه مندان آگاهی ایجاد کنند.

هرچه قابلیت شرکت در تبلیغات بیشتر باشد، احتمال موفقیت شرکت در خرید و فروش بیشتر خواهد بود. در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر میزان قابلیت تبلیغات داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

پرسشنامه قابلیت تبلیغات چیست؟

ارزیابی قابلیت تبلیغات هدف ساخت این پرسشنامه است.

آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟

بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

بله این پرسشنامه نمره گذاری دارد.

این پرسشنامه چند مولفه دارد؟

این پرسشنامه تک مولفه است.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام