پرسشنامه اثربخشی تبلیغات تلوزیونی بانک
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه اثربخشی تبلیغات تلوزیونی بانک
این پرسشنامه توسط راسل کالی در سال 1961 ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک می باشد.
این پرسشنامه دارای 15 سوال و 5 بعد:
- آگاهی مخاطبان
- ادراک مخاطبان از پیام تبلیغ
- متقاعد کردن مخاطبان
- اقدام رفتار خرید مخاطبان
- اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه اثربخشی تبلیغات تلوزیونی بانک تایید شده است.
تبلیغ اثر بخش
این روزها کسب و کارهای مختلف برای رونق کسب و کار خود از تبلیغات استفاده می کنند؛ تبلیغات یکی از مهم ترین مسائل این روزهای دنیای کسب و کار و بازاریابی است که به نوعی حرف اول را در فروش و رشد کسب و کار می زند. تبلیغات را می توان یک تکنیک کارآمد و موثر دانست که کسب و کارهای مختلف برای ترویج کالا، خدمات و ایده های خود از آن استفاده می کنند.
سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای مختلف به واسطه تبلیغاتی که انجام می دهند، اطلاعاتی را در مورد نوع کسب و کار خود یا کالایی که تولید می کنند، در اختیار مردم قرار می دهند. کسب و کارهای مختلف از تبلیغات به منظور آگاهی رسانی بهره می برند و در نهایت به مشتری در تصمیم گیری و انتخاب برای خرید یا استفاده از یک محصول کمک می کنند. سازمان ها و شرکت های مختلف می توانند از طریق تبلیغات به درآمد بسیاری بالایی دست پیدا کنند و به صورت هوشمندانه میان خدمات مختلف تمایز و تفاوت قائل شوند.
پس با نگاهی اجمالی متوجه می شویم که تبلیغات این روزها اهمیت زیادی دارد و در بعد اجتماعی، بسیاری از شرکت ها و سازمان ها بر آن تاکید می کنند. یک نکته مهمی که در مورد تبلیغات وجود دارد، میزان اثربخشی آن است؛ تبلیغات اگر اثربخشی لازم را نداشته باشد، کارآمد و موثر نخواهد بود.
اگر تمایل به دانستن معنای اثربخشی تبلیغات داشته باشید، باید بگوییم زمانی می توان یک تبلیغ را اثربخش دانست که با توجه به بودجه ای که برای آن صرف شده تا چه اندازه تاثیر گذار بوده و سازمان را به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، رسانده است.
تبلیغ اثربخش را باید تبلیغی بدانیم که توانسته نظر و توجه مخاطب را به خود جلب کند، برای عموم مخاطبان خاطره انگیز باشد و در نهایت آن ها را به سمت خرید تشویق و تحریک کند. اگر بخواهیم یک تبلیغ اثربخش داشته باشیم، باید تبلیغات مختلف را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف هر کدام را مشخص کنیم.
بانک همانند دیگر مشاغل می تواند از تبلیغات در جهت اثربخشی بیشتر اهداف خود کمک بگیرد؛ به وسیله تبلیغ می تواند به مخاطب آگاهی بدهد، مخاطب را متقاعد کند یا او را سمت استفاده از خدمات سوق بدهد.
در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر میزان اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک داشته باشید، می توانید از پرسشنامه ای که توسط راسل کالی ساخته شده است، استفاده کنید.
این پرسشنامه شامل چند بعد است؟
این پرسشنامه 5 بعد دارد.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک هدف ساخت این پرسشنامه است.
آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟
بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.
آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟
بله این پرسشنامه نمره گذاری دارد.
این پرسشنامه توسط چه کسی ساخته شده است؟
این پرسشنامه توسط راسل کالی ساخته شده است.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت