تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه تبلیغات منفی دهان به دهان برند
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه تبلیغات منفی دهان به دهان برند

این پرسشنامه توسط علی شجاع و همکاران ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان تبلیغات منفی دهان به دهان برند می باشد.

این پرسشنامه دارای 5 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه تبلیغات منفی دهان به دهان برند تایید شده است.

بازاریابی و انواع روش های آن همچون تبلیغات تاثیر مثبت ویژه ای بر توسعه کسب و کار دارد؛ شرکت ها با استفاده از انواع بازاریابی می تواند بر روی برند خود کار کنند و زمینه را برای شناخته تر شدن برند خود میان طیف وسیعی از مصرف کنندگان و مشتریان فراهم کنند.

بازاریابی دهان به دهان یکی از انواع بازاریابی است که می تواند مزایا و معایبی را برای سازمان به همراه داشته باشد؛ اگر بخواهیم خیلی خلاصه و کوتاه این نوع بازاریابی را تعریف کنیم باید بگوییم بازاریابی دهان به دهان یعنی صحبت کردن مردم در مورد یک برند، محصولات و خدمات آن برند و در نهایت آن کسب و کار!

بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان که در اصطلاح عامیانه تبلیغات دهان به دهان گفته می شود، در گذشته خیلی مورد توجه مدیران سازمانی نبود و به عبارت ساده تر این شیوه از بازاریابی کم اهمیت و کم تاثیر در نظر گرفته می شد اما امروزه صاحبین کسب و کار و برند ها به اهمیت این سبک از بازاریابی پی برده اند.

صاحبین کسب و کار کاملا می دانند که اگر می خواهند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند باید حرف هایشان را از دهان مردم بزنند و به عبارتی از آنجایی که مردم ذی نفع نیستند، می توانند همچون یک رسانه تاثیر گذار و اثربخش کالاها یا خدمات آن برند را بدون هزینه هنگفت تبلیغ کنند. در واقع این شیوه از بازاریابی نوعی ارتباط غیر رسمی با مردم است.

مشخصا هرچه تعریف مردم از یک برند مثبت تر باشد، مشتریان بیشتری به سازمان جذب می شود و حتی به آمار مشتریان متعهد و وفادار سازمان افزوده می شود. اما یک مسئله مهم در این خصوص وجود دارد: اگر مردم در مورد یک برند تعریف منفی داشته باشند، چه اتفاقی برای آن سازمان رخ می دهد؟

وقتی مردم محصولات یک برند را نقد کنند و در مورد کیفیت پایین محصولات یا قیمت بالای آن ها با یکدیگر صحبت کنند، مسلما روند فروش و سودآوری سازمان دستخوش تغییرات مهمی خواهد شد. تبلیغ منفی دهان به دهان می تواند موجب بدنامی سازمان، فروش کمتر محصولات و در نتیجه سیر نزولی جذب مشتری به سازمان شود.

به نظر شما تبلیغات منفی دهان به دهان برند چه تاثیرات دیگری بر سازمان خواهد داشت؟ در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر میزان تبلیغات منفی دهان به دهان برند داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استفاده کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

این پرسشنامه چند سوال دارد؟

این پرسشنامه 5 سوال دارد.

هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟

ارزیابی تبلیغات دهان به دهان هدف ساخت این پرسشنامه است.

آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟

بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

بله این پرسشنامه نمره گذاری دارد.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام