تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه وفاداری مشتریان به بانک امیری عقدایی
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه وفاداری مشتریان به بانک امیری عقدایی

این پرسشنامه توسط امیری عقدایی و همکاران در سال 1396 ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان وفاداری مشتریان به بانک می باشد.

این پرسشنامه دارای 12 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه وفاداری مشتریان به بانک تایید شده است.

ایجاد وفاداری در مشتریان توسط سازمان ها زمینه را برای توسعه و موفقیت بیشتر سازمان فراهم می کند و به سازمان در حفظ مزیت رقابتی نسبت به رقبایش کمک می کند. اخیرا ایجاد وفاداری در مشتریان یکی از دغدغه های مدیران سازمان ها و نهاد های مختلف می باشد.

مسئولان برای ایجاد وفاداری در مشتریان خود به دنبال ایجاد استراتژی و راه حل های مختلف می باشند.

پژوهشگری به نام ریچارد اولیور، بر این باور است که ایجاد وفاداری در مشتریان به معنای حفظ تعهد عمیق مشتری به انتخاب مجدد یک محصول یا خدمات، خرید مجدد از یک برند، خرید مستمر در طول زمان و آینده می باشد و تغییرات محیطی و تاثیرات بازاریابی نمی تواند در تصمیم مشتری برای خرید یک محصول تاثیر بگذارد.

اگرچه این تعریف یک تعریف گویا و قابل فهم از ایجاد وفاداری در مشتریان است اما یک تعریف کامل نیست؛ اگر قرار باشد یک مشتری به سازمانی وفادار باشد و در طول زمان از خدمات یک سازمان استفاده کند، آن سازمان موظف به ایجاد مزایا برای آن مشتری است و در این صورت است که مشتری رابطه خود را با آن سازمان حفظ می کند و بدون در نظر گرفتن هیچ طرح تشویقی به خرید و استفاده از خدمات سازمان ادامه می دهد.

ایجاد وفاداری در مشتریان امری ممکن است اما سازمان باید برای این مسئله به صورت مداوم برنامه ریزی کند و یک رابطه خوب با مشتری ایجاد کند. نکته مهم و قابل توجهی که در مورد ایجاد وفاداری در مشتریان وجود دارد آن است که سازمان باید یک تصویر واضح و روشن از مشتریان داشته باشد تا بتواند مشتریان را به خود متعهد و پایبند کند.

در نهایت مشتری ارزشمند ترین و مهم ترین سرمایه هر سازمانی است و یک دارایی ارزشمند برای سازمان محسوب می شود و حفظ احترام و تکریم مشتری واجب است اما سازمان باید نسبت به حفظ مشتریانی که هم وفادار هستند و هم سودآور هستند توجه بیشتری داشته باشد و مشتری که سودآوری و وفاداری ندارد را یا به سازمان جذب کند یا او را به رقبا واگذار کند.

وفاداری مشتریان به سازمان در خصوص بانک ها نیز صادق است؛ هرچه یک بانک خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهد، مشتری را بیشتر به خود وفادار می کند.

در صورت تمایل به ارزیابی متغیر، میزان وفاداری مشتریان به بانک می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

پرسشنامه وفاداری مشتریان به بانک امیری عقدایی چیست؟

ارزیابی میزان وفاداری مشتریان به بانک هدف ساخت این پرسشنامه است.

این تست باید توسط چه کسی انجام شود؟

این پرسشنامه توسط عقدایی و همکاران ساخته شده است.

این پرسشنامه چند مولفه دارد؟

این پرسشنامه تک مولفه است.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

بله، این پرسشنامه دارای نمره گذاری است.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام