تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS)
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS)

این پرسشنامه توسط علی ثنایی مهر و همکاران ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS) می باشد.

این پرسشنامه دارای 17 سوال و 4 بعد:

عوامل کارکردی، عوامل فایده ای، عوامل ساختاری، عوامل محدودیتی می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS) تایید شده است.

عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS)

گسترش تکنولوژی و فناوری های نوین بر روند بانکداری نیز تاثیر گذاشته و بانکداری و خدمات مرتبط با آن را با تغییرات اساسی و چشمگیر مواجه ساخته است. بانکداری الکترونیکی که به بانکداری اینترنتی یا برخط هم شناخته می شود، شیوه بانکداری نوین متاثر از استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا است.

بانکداری الکترونیکی، فضا و امکاناتی را برای کارمندان در جهت افزایش سرعت و کارآمدی در ارائه خدمات بانکی در شعب بانک ها و بین شعبه ای فراهم می کند. مشتریان بانک ها با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی می توانند بدون حضور فیزیکی در بانک ها و در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشته باشند، خدمات بانکی مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزار ها و امکانات سخت افزاری انجام دهند و در نتیجه عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.

مشتریان با استفاده از بانکداری الکترونیک و فناوری های پیشرفته و استفاده از مخابرات می توانند اطلاعات مالی مورد نظر خود را بدون نیاز به مراجعه به بانک انجام دهد. فضای بانکداری الکترونیک یک فضای امن برای انجام کارهای بانکی بوده و مشتریان می توانند با خیال راحت امور بانکی خود را در این فضای امن انجام دهند.

ساخت نرم افزارهای همراه بانک یا ارسال پیام کوتاه به مشتریان، دو فعالیتی است که توسط بانک ها برای مشتریان در نظر گرفته شده است. مشتریان بانک نظریات و نگرش های متفاوتی نسبت به استفاده از همراه بانک یا دریافت پیام کوتاه از سوی بانک دارند. عده ی بسیاری از افراد از همراه بانک ها استفاده می کنند و بر این باورند که همراه بانک، روند انجام خدمات بانکی را برای آنان تسهیل کرده است و آن ها هر زمان که تمایل داشته باشند می توانند از خدمات بانکی خود را به اسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند و با دریافت پیام کوتاه، اطلاعات مورد نظر در مورد حساب بانکی خود را دریافت کنند.

عده ای دیگر که تعداد آن ها نسبت به گروه اول کمتر است، تمایل چندانی به استفاده از همراه بانک ها ندارند؛ دلایلی متفاوتی همچون نداشتن تلفن همراه هوشمند، عدم دسترسی به اینترنت، عدم توانایی در کار کردن با نرم افزار ها و... می تواند منجر به عدم گرایش به استفاده از همراه بانک ها شود.

بر اساس نظر طراح این پرسشنامه، عوامل کارکردی، عوامل فایده ای، عوامل ساختاری، عوامل محدودیتی جز عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS) می باشد. در صورتی که تمایل به ارزیابی این متغیر داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟

ارزیابی عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS) هدف ساخت این پرسشنامه است.

مزایای بانکداری الکترونیک چیست؟

بانکداری الکترونیکی، فضا و امکاناتی را برای کارمندان در جهت افزایش سرعت و کارآمدی در ارائه خدمات بانکی در شعب بانک ها و بین شعبه ای فراهم می کند. مشتریان بانک ها با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی می توانند بدون حضور فیزیکی در بانک ها و در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشته باشند، خدمات بانکی مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزار ها و امکانات سخت افزاری انجام دهند و در نتیجه عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.

آیا فضای بانکداری الکترونیک امن است؟

بله، فضای بانکداری الکترونیک یک فضای امن برای انجام کارهای بانکی بوده و مشتریان می توانند با خیال راحت امور بانکی خود را در این فضای امن انجام دهند.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام