پرسشنامه خوشنودی از برند
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه خوشنودی از برند
این پرسشنامه توسط آرین و همکاران در سال 1397 ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان رضایت از برند می باشد.
این پرسشنامه دارای 10 سوال است.
روایی و پایایی پرسشنامه خوشنودی از برند تایید شده است.
خشنودی از برند
امروزه یکی از عواملی که باعث پایداری یک کسب و کار در بازار چهانی می شود، قوی بودن برند آن کسب و کار است و باید بدانید برند بزرگ ترین و مهم ترین سرمایه ای است که یک شرکت می تواند داشته باشد. در طی سالیان مختلف، در مورد برند و تاثیر آن بر کسب و کار تحقیقات بسیاری صورت گرفته است و نتایج این تحقیقات حاکی از آن است که این دارایی ناملموس، آنقدر برای شرکت مهم و با اهمیت است که می توان آن را یک محصول کامل در نظر گرفت؛ اینکه یک برند را محصول بدانیم دقیقا چه معنایی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم، وقتی مشتری محصولی را از یک شرکت خریداری می کند در واقع آن برند را با همه ی مزایا و معایبش خریداری می کند.
صاحب نظران عرصه تجارت و کسب و کار به مدیران توصیه و پیشنهاد می کنند، در صورتی که تمایل به تضمین حیات طولانی مدت سازمان خود در بازار پر تغییر امروزی دارند و می خواهند نسبت به رقبا مزیت رقابتی و پایداری خود را حفظ کنند، باید برای ساخت یک برند قوی و موفق تلاش کنند و زمانی که یک برند قوی داشته باشند، راحت تر به این اهداف دست پیدا می کنند.
یکی از دلایلی که باعث می شود سازمان از طریق برند خودش به موفقیت دست پیدا کند، تاثیری است که برند بر وفاداری و تعهد مشتریان بر سازمان می گذارد و باعث می شود که یک مشتری به سازمان جذب شود و برای چندین سال خرید از آن شرکت را ترجیح بدهد و حتی آن شرکت را به دیگران هم معرفی کند.
هرچه سازمان ها با مفاهیمی همچون برند، برند سازی، استراتژی های برند، رضایت از برند و عوامل تاثیر گذار بر آن آشنا باشند، بهتر می توانند برای سازمان خود و ثبت یک برند محبوب و پرآوازه تلاش کنند و برنامه ریزی دقیق تر و بهتری برای فروش محصولات خود داشته باشند.
باید خاطر نشان کرد، هرچه مشتریان رضایت بیشتری از برند داشته باشند، خوشنودی بیشتری از خرید آن برند دارند و این دو مولفه با یکدیگر در ارتباط بوده و بر یکدیگر تاثیر می گذارند. مشتری راضی به خرید محصول از برند تمایل بیشتری دارد. در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر، میزان رضایت از برند داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط این محقق ساخته شده است، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.
هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟
این پرسشنامه به ارزیابی میزان رضایت از برند می پردازد.
چگونه یک سازمان به موفقیت از طریق برند می رسد؟
یکی از دلایلی که باعث می شود سازمان از طریق برند خودش به موفقیت دست پیدا کند، تاثیری است که برند بر وفاداری و تعهد مشتریان بر سازمان می گذارد و باعث می شود که یک مشتری به سازمان جذب شود و برای چندین سال خرید از آن شرکت را ترجیح بدهد و حتی آن شرکت را به دیگران هم معرفی کند.
چگونه سازمان ها می توانند ثبت برند کنند؟
هرچه سازمان ها با مفاهیمی همچون برند، برند سازی، استراتژی های برند، رضایت از برند و عوامل تاثیر گذار بر آن آشنا باشند، بهتر می توانند برای سازمان خود و ثبت یک برند محبوب و پرآوازه تلاش کنند و برنامه ریزی دقیق تر و بهتری برای فروش محصولات خود داشته باشند.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت