پرسشنامه وفاداری به خدمات آموزشی برادرتون ایوانز
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه وفاداری به خدمات آموزشی برادرتون ایوانز
این پرسشنامه توسط برادرتون و ایوانز در سال 2010 ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی و تعيين ميزان اهميت عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتريان خدمات آموزشی ساخته شده است.
این پرسشنامه دارای 14 سوال است.
روایی و پایایی پرسشنامه وفاداری به خدمات آموزشی تایید شده است.
یادگیری چیست؟
یادگیری یک فرآیند مادام العمر و پیوسته در طول دوران حیات است؛ یادگیری را فرآیندی تعریف کرده اند که با تغییر رفتار در طول زمان در ارتباط بوده و از تجربیات تاثیر می پذیرد. هر فردی برای داشتن زندگی بهتر و ارتقای سطح زندگی خود به یادگیری نیاز دارد و می دانیم که عوامل مختلفی بر یادگیری تاثیر می گذارد.
آموزش از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر یادگیری است؛ پیش از آنکه چیزی را یاد بگیریم باید آموزش ببینیم و هرچه کیفیت سطح آموزش بالاتر باشد، روند یادگیری بهتر خواهد بود و به دنبال آن کیفیت یادگیری بیشتر خواهد شد. یکی از مواردی که بر کیفیت آموزش تاثیر می گذارد، استفاده از خدمات آموزشی است.
بسیاری از افراد اعم از یادگیرنده و فرد آموزش دهنده، برای ارتقای روند آموزش و تقویت یادگیری در افراد از خدمات آموزشی استفاده می کنند. خدمات آموزشی انواع مختلفی دارد و به یادگیری بهتر کمک می کند. به عنوان مثال، خرید و استفاده از کتب کمک درسی یا شرکت در کلاس های آموزشی نوعی خدمات آموزشی محسوب می شود که ممکن است توسط شخص یا موسسه خاص ارائه شود.
کیفیت خدمات آموزشی اهمیت به سزایی دارد؛ هرچه کیفیت خدمات بیشتر باشد تمایل به استفاده از آن بیشتر خواهد شد. کیفیت خدمات آموزشی مفهومی است که اشاره به میزان موفقیت و دستیابی موسسه علمی یا فرد به برآورده ساختن انتظارات پژوهشگران و مشتریان دارد.
مشخصا هر چه ادراک افراد در مورد برآورده شدن انتظاراتشان به وضع موجود نزدیک تر باشد، کیفیت خدمات آموزشی نیز بالاتر خواهد بود.
کیفیت بالای خدمات آموزشی باعث جذب بیشتر مشتری به استفاده از این خدمات می شود؛ بسیاری از موسسات علمی به کیفیت بالای خدمات آموزشی اهمیت می دهند و اهمیت آن ها به این مسئله نه تنها باعث جذب مشتری بلکه افزایش مشتریان وفادار به سازمان می شود.
وفاداری مشتریان به خدمات آموزشی مزایای بسیاری هم برای موسسه علمی و هم خود مشتری به همراه دارد. عوامل بسیاری بر وفاداری مشتریان به خدمات آموزشی تاثیر می گذارد؛ به عنوان مثال، میزان پاسخگویی موسسه علمی ارائه دهنده خدمات آموزشی یکی از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت خدمات آموزشی است.
آیا تا به حال از خدمات آموزشی استفاده کرده اید؟ تجربه شما در این خصوص چگونه بوده است؟ آیا کیفیت خدمات باعث شد که شما به یک مشتری وفادار برای استفاده از خدمات آموزشی تبدیل شوید؟
در صورتی که تمایل به ارزیابی و تعيين ميزان اهميت عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتريان خدمات آموزشی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از این پرسشنامه استفاده کنید.
پرسشنامه وفاداری به خدمات آموزشی برادرتون ایوانز چیست؟
ارزیابی و تعيين ميزان اهميت عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتريان خدمات آموزشی هدف ساخت این پرسشنامه است.
کیفیت خدمات آموزشی چیست؟
کیفیت خدمات آموزشی مفهومی است که اشاره به میزان موفقیت و دستیابی موسسه علمی یا فرد به برآورده ساختن انتظارات پژوهشگران و مشتریان دارد.
چه چیزی باعث وفاداری مشتری به خدمات آموزشی می شود؟
کیفیت بالای خدمات آموزشی منجر به وفاداری مشتری می شود.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت