تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه بهبود عملکرد بانک فرحناک
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه بهبود عملکرد بانک فرحناک

این پرسشنامه توسط فرحناک در سال 1393 ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی بهبود عملکرد بانک از ابعاد مختلف می باشد.

این پرسشنامه دارای 16 سوال و 3 بعد:

  • سودآوری
  • امنیت مشتری
  • رضایت مشتری
  • احساس امنیت مشتری می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه بهبود عملکرد بانک تایید شده است.

تاثیرات مثبت فناوری و نوآوری بر صنایع مختلف غیر قابل انکار است؛ تکنولوژی تاثیر به سزایی بر صنعت مالی کشور گذاشته و می توان گفت نوآوری صنایع مالی را توسعه و گسترش داده است. ما در عصر حاضر که عصر ارتباطات و تعاملات است، بیش از هر دوره دیگری به نوآوری نیاز داریم چرا که تاثیر آن بر تسهیل روند زندگی غیر قابل انکار است.

اما در خصوص تاثیر نوآوری بر صنایع مالی باید گوشه چشمی بر تاثیر نوآوری بر بانک ها و اصول بانکداری داشته باشیم. لزوم خدمات جدید بر مبنای نوآوری های روز دنیا در خدمات بانکداری بیش از پیش احساس می شود. بانک ها و نظام بانکداری به کمک بهره گیری از نوآوری های نوین می توانند خدمات رسانی بهتری داشته باشند و به مشتریان خود کمک بیشتری کنند.

مردم روزانه با بانک ها در تعامل هستند و امور بانکی و اداری مرتبط با بانک ها از زندگی مردم حذف شدنی نیست؛ می دانیم که بانک ها و خدمات رسانی آن ها از حالت سنتی خود خارج شده  و به لطف فناوری های نوین شکل جدیدی به خود گرفته است. بانک ها از فناوری های مختلف در جهت بهبود عملکرد خود استفاده می کنند و بهبود عملکرد بانک با رضایت مخاطبان و مشتریان در ارتباط است.  

به منظور ارزیابی بهبود عملکرد بانک می توان از سه شاخص مهم کمک گرفت؛ اولین شاخص مهم سود آوری است. سود آوری نقش مهمی در تعیین میزان رشد و ارتقای عملکرد بانک ها دارد. تراکنش هایی که توسط دستگاه خود پرداز یک بانک انجام می شود، میزان تراکنش های برداشت، واریز به حساب و... در این شاخص مورد توجه قرار می گیرد و هرچه این موارد افزایشی باشد، عملکرد سازمان بهتر خواهد بود.

شاخص مهم دیگر در این خصوص، میزان رضایت مشتری است؛ بانک به واسطه تعاملی که با مشتریانش دارد به سود و منفعت می رسد؛ پس بانک ها باید انتظارات مشتریان خود را برآورده سازند. اگر مشتری پس از مراجعه به بانک و انجام امور بانکی نگرش مثبتی به بانک داشته باشد، می توان گفت از بانک رضایت دارد.
مشتری که از بانک راضی باشد دوباره به بانک مراجعه می کند، بانک را به دوستان و آشنایان معرفی می کند و همین روند به بهبود عملکرد بانک ها کمک می کند.

احساس امنیت دیگر شاخص مهم است؛ مشتری از تعامل با بانک احساس امنیت می کند اگر، کیفیت خدمات بانک بالا باشد، اعتبار بانک زیاد باشد، اطمینان خاطر وجود در هر جنبه ای وجود داشته باشد و بانک بتواند رضایت مشتریان را جلب کند.

در صورت تمایل به ارزیابی بهبود عملکرد بانک از ابعاد مختلف می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

این پرسشنامه چند مولفه دارد؟

این پرسشنامه 3 مولفه دارد.

هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟

ارزیابی بهبود عملکرد بانک از ابعاد مختلف هدف ساخت این پرسشنامه است.

آیا این پرسشنامه روایی و پایایی دارد؟

بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

بله این پرسشنامه نمره گذاری دارد.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام