تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی شاخص های اعتماد الکترونیک
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی شاخص های اعتماد الکترونیک

این پرسشنامه توسط کیومرث فتحی هفشجانی ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی، شناسایی و اولویت بندی شاخص های اعتماد الکترونیک می باشد.

این پرسشنامه دارای 30 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی شاخص های اعتماد الکترونیک تایید شده است.

اعتماد الکترونیک

تاثیر و تغییری که تکنولوژی در زندگی امروز ما به وجود آورده است، غیر قابل انکار است؛ هر کدام از ما به نوعی با تکنولوژی و فناوری های روز دنیا درگیریم و در طول روز از این فناوری ها بهره می بریم. یک نمونه مثال ساده، خرید الکترونیکی و انجام برخی خدمات با کمک گرفتن از اینترنت و به صورت الکترونیکی در فضای برخط است.
بسیاری از نهادها یا کسب و کار ها به ارائه خدمات الکترونیکی روی آورده اند و مشتریان با استفاده از این خدمات روند انجام فعالیت های روزمره را تسهیل کرده اند.

یکی از عواملی که باعث می شود افراد به سمت خدمات الکترونیک گرایش بیشتری پیدا کنند، اعتماد به فضای الکترونیک است. هرچه مردم بیشتر به یک وب سایت الکترونیکی یا صفحه مجازی اعتماد بیشتری داشته باشند، احتمال اینکه از آن استفاده کنند، دو چندان خواهد شد.

نماد اعتماد الکترونیکی به مشتریان کمک می کند که متوجه میزان اعتبار وب سایت بشوند و زمانی که مشتری بداند یک سایت معتبر است، تعامل بیشتری با آن سایت و صاحبین کسب و کار الکترونیک خواهد داشت. بنابراین اعتماد الکترونیک باوری است که مشتریان به یک کسب و کار اینترنتی یا فروشگاه اینترنتی دارند و می دانند که این کسب و کار امن و مطمئن است.

اعتماد مهم ترین مولفه یک کسب و کار اینترنتی است؛ اگر مشتری به کسب و کار الکترونیک اعتماد نداشته باشد، رابطه ای میان مشتری و آن کسب و کار شکل نمی گیرد، روابط تجاری دوام نخواهد داشت و رابطه دو طرفه میان مشتری و صاحبین مشاغل معنا پیدا نخواهد کرد و دور از ذهن نخواهد بود که در این شرایط کسب و کار اینترنتی به طور کلی از بین برود؛ پس هرچه اعتماد بیشتری در این رابطه جریان داشته باشد، روابط بلند مدت تجاری تضمین خواهد شد.

صاحبین مشاغل اینترنتی می توانند از روش های گوناگونی برای ایجاد اعتماد در مشتریان استفاده کنند و مشتری را به سمت خرید اینترنتی یا استفاده از خدمات اینترنتی متمایل کنند. یکی از مواردی که مشتری را ترغیب به استفاده از خدمات الکترونیک می کند، نماد اعتماد الکترونیک در وب سایت است.

به نظر شما، شاخص های اعتماد الکترونیک چه چیزهایی می تواند باشد؟ در صورتی که تمایل به ارزیابی، شناسایی و اولویت بندی شاخص های اعتماد الکترونیک داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط این محقق ساخته شده است، استفاده کنید و به اطلاعاتی در این زمینه دست پیدا کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی شاخص های اعتماد الکترونیک چیست؟

شناسایی و اولویت بندی شاخص های اعتماد الکترونیک هدف ساخت این پرسشنامه است.

اعتماد الکترونیک چیست؟

اعتماد الکترونیک باوری است که مشتریان به یک کسب و کار اینترنتی یا فروشگاه اینترنتی دارند و می دانند که این کسب و کار امن و مطمئن است.

نماد الکترونیک چیست؟

نماد اعتماد الکترونیکی به مشتریان کمک می کند که متوجه میزان اعتبار وب سایت بشوند و زمانی که مشتری بداند یک سایت معتبر است، تعامل بیشتری با آن سایت و صاحبین کسب و کار الکترونیک خواهد داشت.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام