تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه قابلیت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه قابلیت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

این پرسشنامه توسط زهره دهدشتی و همکارانش ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان قابليت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در شرکت می باشد.

این پرسشنامه دارای 8 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه قابليت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی تایید شده است.

شرکت های مشتری محور برای برنامه ریزی بهتر می توانند از برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی کمک بگیرند. برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی فرآیندی است که به سازمان در ایجاد و حفظ یک حالت استراتژیک میان اهداف و توانایی ها کمک کرده و به سازمان در شناسایی و استفاده از فرصت ها کمک می کند.

یک برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در حالت کلی شامل تهیه شرح وظایف روشن برای شرکت، در نظر گرفتن اهداف مرتبط با وظایف، تعیین خط مشی و فعالیت های منطقی و هماهنگی های درون شرکت می شود.

سازمان ها در برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در ابتدا باید رسالت و هدف خود را تعیین کنند و پس از آنکه اهدافشان مشخص شد، فعالیت های شرکت را مشخص و در فرآیند تولید و فروش کالا از این برنامه ریزی استفاده کنند.

پس، برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی اشاره به وضعیتی دارد که شرکت ها از برنامه های جامع و کلان برای تولید هر یک از محصولات خود استفاده می کنند و به عبارتی برای هر کالا یا خدماتی یک برنامه تفصیلی ارائه می کنند و در نتیجه با برنامه ریزی استراتژیک می توان از فرصت های بازاریابی به نحو احسن استفاده کرد.

شاید برای شما سوال شود که هدف از انجام برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی چیست؟ به صورت کوتاه و خلاصه اگر بخواهیم هدف شرکت ها را از این برنامه ریزی بیان کنیم باید بگوییم هدف، پیدا کردن راهکارهایی برای استفاده از امکانات شرکت، بهره برداری از نقاط قوت و ضعف، و از استفاده از فرصت ها است.

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی به توانمند شدن هرچه بیشتر شرکت و کارمندانش کمک می کند و به اعتبار شرکت می افزاید. سازمان ها با کمک گرفتن از این نوع برنامه ریزی مزیت رقابتی برای خود ایجاد کرده و سعی می کنند جایگاه خود را میان رقبا حفظ کنند.

در نهایت باید بدانید، برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی به موفقیت هرچه بیشتر سازمان کمک می کند و سازمان ها نهایت تلاش خود را برای ایجاد چنین برنامه هایی به کار ببندند. هرچه قابلیت های سازمان در برنامه ریزی مدیریت استراتژیک بیشتر باشد، امکان رشد و توسعه سازمان بیشتر خواهد بود.

در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر میزان قابليت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در شرکت داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط این محقق ساخته شده است، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

پرسشنامه قابلیت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی چیست؟

این پرسشنامه با هدف ارزیابی قابلیت برنامه ریزی استراتژیک ساخته شده است.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

این پرسشنامه دارای نمره گذاری است.

این پرسشنامه چند مولفه دارد؟

این پرسشنامه تک مولفه است.

آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟

این پرسشنامه دارای روایی و اعتبار است.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام