پرسشنامه کیفیت روابط در شبکه های اجتماعی
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه کیفیت روابط در شبکه های اجتماعی

این پرسشنامه توسط مهدی دشتی و همکاران ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان کیفیت روابط در شبکه های اجتماعی می باشد.

این پرسشنامه دارای 6 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه روابط در شبکه های اجتماعی تایید شده است.

استفاده از اینترنت و صرف زمان در شبکه های مجازی، یکی از دغدغه های محققان در این روزهای جامعه است. طیف وسیعی از افراد در دوره های سنی مختلف، دل مشغول و درگیر شبکه ها و ارتباطات مجازی هستند. یکی از مواردی که باعث می شود افراد به سمت استفاده از اینترنت و فضای مجازی گرایش داشته باشند، جذابیت های شبکه های مجازی و تسهیل روند ارتباطات است.

شبکه های اجتماعی یکی از ابعاد مورد بررسی در تحقیقات مرتبط با اینترنت و فضای مجازی می باشد. شبکه های اجتماعی را می توان وب سایت های جدید و به عبارتی نسل نو تعریف کنیم که این روزها توسط یک فرد ساخته و توسط کاربران در سراسر دنیا مورد توجه و استفاده قرار می گیرد.
مبنای ساخت و تشکیل شبکه های اجتماعی، فعالیت آنلاین و دور هم جمع شدن افراد از مکان های مختلف در سراسر دنیاست؛ یکی از خوبی های استفاده از اینترنت و فضای مجازی هم همین است، اینکه فرق نمی کند شما در کجا زندگی می کنید، از چه نژاد و قومی هستید یا چند ساله هستید، فقط با اتصال به اینترنت می توانید با جمعیت زیادی از افراد از راه دور و به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

لازم به ذکر است، شبکه های اجتماعی با اهداف مختلف ساخته می شوند و کاربران متناسب با هدفی که دارند می توانند یک شبکه اجتماعی را انتخاب و آن را دنبال کنند. عضویت در شبکه های اجتماعی مختلف این امکان را برای افراد فراهم می کند که تصاویر، فیلم یا بخشی از زندگی روزانه شان را با دیگران در این شبکه ها به اشتراک بگذارند.

رونق شبکه های اجتماعی و استفاده همه گیر از آن منجر به شکل گیری بسیاری از مشاغل و رونق کسب و کارها شده است. جالب است بدانید، پس از یک بررسی کلی مشخص شده است که ایرانیان پس از آمریکایی ها و برزیلی ها در رتبه سوم، عضویت در شبکه های مجازی قرار گرفته اند و تعداد کاربرانی که در ایران عضو شبکه های مختلف هستند، از بسیاری از کشور ها بیشتر است. شبکه های مجازی به غیر از اینکه روند ارتباطات را تسهیل کرده اند، بر افزایش آگاهی و کسب اطلاعات در زمینه های مختلف، خرید و فروش و غیره هم تاثیر مثبت داشته اند؛ فلذا استفاده درست از فضای مجازی، مزایای بسیاری برای افراد دارد.

در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر میزان کیفیت روابط در شبکه های اجتماعی را داشتید، می توانید از این پرسشنامه استفاده کنید.

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

پرسشنامه کیفیت روابط در شبکه های اجتماعی چیست؟

ارزیابی کیفیت روابط در شبکه های اجتماعی هدف ساخت این پرسشنامه است.

این پرسشنامه توسط چه کسی ساخته شده است؟

این پرسشنامه توسط مهدی دشتی و همکاران ساخته شده است.

آیا این تست روایی و پایایی دارد؟

بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

بله این پرسشنامه نمره گذاری دارد.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام