پرسشنامه کیفیت خدمات لیگ برتر فوتبال
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه کیفیت خدمات لیگ برتر فوتبال
این پرسشنامه توسط حسین اکبری یزدی ساخته شده است.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات لیگ برتر فوتبال از دید تماشاچیان ورزشی می باشد.
این پرسشنامه دارای 42 سوال و 5 مولفه:
منابع انسانی، استادیوم ها، برنامه ریزی و مدیریت، اطلاع رسانی، خدمات اضافی می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه کیفیت خدمات لیگ برتر فوتبال تایید شده است.
کیفیت خدمات لیگ
ورزش را می توان یک پدیده اجتماعی محبوب معرفی کرد که عموم مردم در سراسر دنیا به آن علاقه مند هستند و برای آن وقت و هزینه زیادی را صرف می کنند. بسیاری از افراد ورزش را به صورت جدی دنبال می کنند و عده ای دیگر جز تماشاچیان ورزش های مختلف هستند.
در میان ورزش های مختلف، فوتبال یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین ورزش ها می باشد و جز ورزش هایی است که طرفداران پر و پا قرص و متعصب زیادی دارد. کشورهای مختلف از طریق فوتبال و برگذاری رویدادهای ورزشی فوتبالی کسب درآمد می کنند و می توانند به رونق اقتصادی کشورهای خود کمک کنند.
بسیاری از کشورها از طریق گرفتن حق میزبانی مسابقات ورزشی و برگذاری رویدادهای مختلف ورزشی صنعت توریست و گردشگری ورزشی خود را تقویت می کنند و از همین منابع مالی کشور را ارتقا می دهند. در کشور ایران همانند دیگر کشور ها فوتبال یک ورزش پرطرفدار است.
مسابقات فصلی فوتبال در کشور ایران در قالب مسابقات لیگ برتر انجام می شود؛ لیگ برتر فوتبال ایران از تیم های سطح یک تشکیل شده و تیم های سطح پایین تر در در لیگ دسته یک مسابقه می دهند. هر کدام از تیم هایی که در لیگ برتر مسابقه می دهند، طرفداران پر و پا قرص زیادی دارند.
تماشاچیان و طرفداران هرکدام از این تیم ها، از تیم خود و خدماتی که از سوی سازمان ورزشی مرتبط با لیگ برتر ارائه می شود، انتظاراتی دارند و دوست دارند که انتظارات آن ها توسط مسئولان زیربط برآورده شود. مثلا یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص مسابقات ورزشی فوتبال وجود دارد و تماشاچیان به آن اهمیت می دهند، مسئله مربوط به استادیوم های فوتبال است. تماشاچیان باید در مکانی که امکانات کافی دارد تیم خود را همراهی کنند و داشتن استادیوم های تجهیز شده حق هر تماشاچی فوتبال است.
از دیگر سو، مدیریت و برنامه ریزی می تواند به پیشبرد بهتر اهداف ورزشی کمک کند و تماشاچیان را راضی نگه دارد. اطلاع رسانی های ورزشی، خدمات اضافی که در اختیار تماشاچیان گذاشته می شود، تجهیز منابع انسانی و... می تواند بر ارزیابی کیفیت خدمات لیگ برتر فوتبال از دید تماشاچیان تاثیر بگذارد.
در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر، کیفیت خدمات لیگ برتر فوتبال از دید تماشاچیان ورزشی داشته باشید می توانید از پرسشنامه ای که توسط این محقق ساخته شده است، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.
پرسشنامه کیفیت خدمات لیگ برتر فوتبال چیست؟
این پرسشنامه به سنجش کیفیت خدمات لیگ فوتبال پرداخته است.
چه چیزهایی می تواند بر ارزیابی مثبت میفیت خدمات لیگ فوتبل تاثیر بگذارد؟
مدیریت و برنامه ریزی می تواند به پیشبرد بهتر اهداف ورزشی کمک کند و تماشاچیان را راضی نگه دارد. اطلاع رسانی های ورزشی، خدمات اضافی که در اختیار تماشاچیان گذاشته می شود، تجهیز منابع انسانی و... می تواند بر ارزیابی کیفیت خدمات لیگ برتر فوتبال از دید تماشاچیان تاثیر بگذارد.
لیگ برتر چیست؟
لیگ برتر فوتبال ایران از تیم های سطح یک تشکیل شده و تیم های سطح پایین تر در در لیگ دسته یک مسابقه می دهند. هر کدام از تیم هایی که در لیگ برتر مسابقه می دهند، طرفداران پر و پا قرص زیادی دارند.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت