تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان

این پرسشنامه توسط رامین نزاکتی علیزاده ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان می باشد.

این پرسشنامه دارای 22 سوال و 5 بعد، عوامل محسوس، قابلیت اعتبار، پاسخگویی، اطمینان خاطر، همدلی می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان تایید شده است.

بازاریابی مالیاتی

هر کسب و کار و حرفه ای به یک حسابدار متخصص نیاز دارد که مسئولیت امور مالیاتی را بر عهده بگیرد و به عبارتی حساب و کتاب های حرفه ای را سازمان دهد. حسابداران متخصص که به صورت رسمی در مشاغل مختلف کار می کنند می توانند امور مالیاتی را سازمان دهند.

هر حسابداری در هر کسب و کاری ممکن است با برخی مسائل و چالش هایی نظیر پرداخت قبض، استخدام کارمندان شایسته و همگام ماندن با قوانین جدید مالیاتی دست و پنجه نرم کند. اگر سازمانی تمایل به جذب مشتری داشته باشد باید خدمات مالیاتی خود را بازاریابی کند و در این زمینه فعالیت هایی انجام دهد. یک حرفه زمانی کسب و کار خود را تبلیغ می کند که نیازمند مشتری باشد و احتمال جذب مشتری در آن کسب و کار وجود داشته باشد؛ مثلا یکی از بهترین زمان ها برای بازاریابی مالیاتی، فصل مالیات است.

جالب است بدانید، بازاریابی امور مالیاتی شاید در ظاهر کار سختی به نظر برسد اما به طور کلی فرآیند پیچیده ای نیست و به سادگی قابل انجام است. مثلا بازاریابی امور مالیاتی را می توان با فرستادن یک کارت پستال ساده انجام داد و در این کارت نکاتی در مورد پرداخت مالیات در زمان مورد نظر را یادآوری کرد.

بازاریابی مالیاتی می تواند با فرستادن کارت های تبلیغاتی به صورت سازمانی یا شخصی سازی شده در جهت انجام خدمات مالیاتی صورت بگیرد.

برخی از کارهایی که می توان در زمینه بازاریابی مالیاتی انجام داد، شامل مواردی همچون، فرستادن کارت پستال برای مشتریان دائمی، ایمیل زدن به مشتریان در جهت سرمایه گذاری، صحبت با مشتریان سابق، آنالیز آمار مشتریان، به کار بردن راهکارهایی برای جلوگیری از به هدر رفتن منابع، استفاده از تاکتیک های بازاریابی مختلف در فصول دریافت مالیات، انجام تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های مختلف، بهره گیری از سرچ گوگل و برقراری ارتباط با پرونده داران مالیاتی، فعالیت در زمینه سئو، وبلاگ نویسی در فصل مالیاتی، ثبت نظرات آنلاین و... می باشد.

لازم به ذکر است، عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان با مولفه هایی همچون، عوامل محسوس، قابلیت اعتبار، پاسخگویی، اطمینان خاطر، همدلی در ارتباط است و این مولفه ها در این پرسشنامه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 در صورتی که تمایل به ارزیابی این متغیر از ابعاد مختلف داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط این محقق ساخته شده است، استفاده کنید و به اطلاعات ارزشمندی در این زمینه دست پیدا کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

پرسشنامه عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان چیست؟

ارزیابی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان هدف ساخت این پرسشنامه است.

بازاریابی مالیاتی چگونه صورت می گیرد؟

بازاریابی مالیاتی می تواند با فرستادن کارت های تبلیغاتی به صورت سازمانی یا شخصی سازی شده در جهت انجام خدمات مالیاتی صورت بگیرد.

عوامل موثر بر بازاریابی مالیاتی چیست؟

عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان با مولفه هایی همچون، عوامل محسوس، قابلیت اعتبار، پاسخگویی، اطمینان خاطر، همدلی در ارتباط است و این مولفه ها در این پرسشنامه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام