تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه کوتاه قابليت ترفیعات فروش
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه کوتاه قابليت ترفیعات فروش

این پرسشنامه توسط شاهرخ دهدشتی و همکاران ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی قابليت ترفیعات فروش می باشد.

این پرسشنامه دارای 5 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه قابلیت ترفیعات فروش تایید شده است.

ترفیعات فروش

سازمان هایی که تولید کننده کالا و خدمات هستند به طرق مختلف می توانند از تولید کالا و خدمات و عرضه آن در بازار کسب درآمد کنند و مشتریان ثابت خود را داشته باشند اما این مهم به سادگی امکان پذیر نخواهد شد مگر برنامه ریزی و استراتژی های دقیقی توسط مدیران سازمانی تهیه و برنامه ریزی شده باشد.
مثلا یکی از مواردی که می تواند به فروش بهتر سازمان ها کمک کند، استفاده از انواع بازاریابی و راهکارهای مرتبط با آن است.

در این میان ابزار های مختلفی برای بازاریابی بهتر وجود دارد؛ ترفیعات فروش یکی از این ابزارهای تاثیر گذار است؛ بر اساس آنچه در مطالعات پژوهشگرانی همچون والتفلورنس، گوئيزاني و مرونكا آمده است، ترفیعات فروش یک ابزار بازاریابی قدرتمند و تاثیرگذار بر ارزش برند بوده که در برنامه های ارتباطی سازمان ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

ابزارهای ترفیعات فروش، خود انواع مختلفی دارند و هر کدام از این ابزار ها تاثیر متفاوتی بر میزان فروش، سود و ارزش برند می گذارند. ترفیعات فروش می توانند مادی و غیرعادی می باشد. دیگر پژوهشگرانی به نام فنگ لو و همکاران بر این باورند که ترفیعات فروش منجر به پیشبرد فروش در سازمان ها می شود. علاوه بر آن ترفیعات فروش شامل مجموعه تکنیک هایی می شود که به اطلاع رسانی در مورد محصولات و متقاعد سازی مشتریان برای خرید یک محصول کمک می کند.

سازمان هایی که از ابزار ترفیع فروش بهره می برند چون میزان فروش خود را افزایش می دهند، به دنبال افزایش فروش به سود بیشتر دست پیدا می کنند و می توانند برند خود را تقویت کنند و کاری کنند که برندشان میان همگان شناخته شده تر شود و خوب می دانید زمانی که یک برند میان همگان شناخته شده تر باشد، احتمال خرید محصول و وفاداری مشتری به آن برند بیشتر می شود.

بنابر آنچه پیش تر اشاره کردیم، لازم می دانیم یک تعریف جزئی از پیشبرد فروش ارائه کنیم؛ پیشبرد فروش که ارتباط مستقیمی با ترفیعات فروش دارد به ایجاد و برقراری ارتباط به صورت مستقیم و غیر مستقیم با فرد، گروه، دیگر سازمان ها با هدف اطلاع رسانی و ترغیب مشتریان به خرید محصول اشاره دارد.

شرکت های مختلف می توانند اهداف مختلفی در مورد پیشبرد فروش داشته باشند؛ مثلا تشویق مشتریان به استفاده از یک محصول می تواند یک هدف برای پیشبرد فروش باشد یا افزایش سهم فروش می تواند دیگر هدفی باشد که سازمان ها در پیشبرد فروش دنبال می کنند.

در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر، قابليت ترفیعات فروش داشته باشید می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط این محقق ساخته شده است، استفاده کنید.

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟

ارزیابی قابليت ترفیعات فروش هدف ساخت این پرسشنامه است.

مزایای سازمان هایی که ترفیع فروش دارند چیست؟

سازمان هایی که از ابزار ترفیع فروش بهره می برند چون میزان فروش خود را افزایش می دهند، به دنبال افزایش فروش به سود بیشتر دست پیدا می کنند و می توانند برند خود را تقویت کنند و کاری کنند که برندشان میان همگان شناخته شده تر شود و خوب می دانید زمانی که یک برند میان همگان شناخته شده تر باشد، احتمال خرید محصول و وفاداری مشتری به آن برند بیشتر می شود.

هدف پیشبرد فروش چیست؟

پیشبرد فروش که ارتباط مستقیمی با ترفیعات فروش دارد به ایجاد و برقراری ارتباط به صورت مستقیم و غیر مستقیم با فرد، گروه، دیگر سازمان ها با هدف اطلاع رسانی و ترغیب مشتریان به خرید محصول اشاره دارد.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام