تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه ارزش لذت جویانه برند
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه ارزش لذت جویانه برند

این پرسشنامه توسط آرین و همکاران در سال 1397 ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان ارزش لذت جویانه از خرید برند می باشد.

این پرسشنامه دارای 7 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه ارزش لذت جویانه برند تایید شده است.

در بازار پر تغییر و پر تلاطم امروز، هیچ چیز مانند تمرکز بر برند و فرآیند برند سازی و تلاش برای جلب رضایت مشتری نمی تواند باعث رونق و توسعه یک کسب و کار شود و مدیران نیز از این امر به خوبی آگاه اند و می دانند که باید آگاهی درستی از برند در ذهن مشتری ایجاد کنند و تعامل مثبتی را با مشتری در عرصه تولید و فروش رقم بزنند.

بنابر نظر کارشناسان این حوزه، موفقیت در بازارها در گروه درک و فهمیدن ارزشهای مصرفی مشتریان است و درک تاثیر این ارزش ها بر رفتار مصرف کنندگان یک موضوع مهم و حیاتی تلقی می شود. واقعیت این است که ارزش های مصرفی در بازار امروز دائما در حال تغییر است و مشتریان و مصرف کنندگان در ایجاد این تغییرات نقش دارند.

هر مشتری با توجه به ارزش های مصرفی متفاوتی که دارد، انتخاب های متفاوتی به هنگام خرید یک محصول دارد و در همین راستا بازاریابان باید نسبت به نیازهای مصرفی مشتریان و رفتاری که در انتخاب محصولات دارند، حساس و دقیق باشند و رفتار مشتریان را به هنگام خرید از یک برند زیر نظر بگیرند تا بتوانند موفقیت برند خود را تضمین کنند.

ارزش های لذت جویانه در مشتریان

برخی مصرف کنندگان به هنگام خرید یک محصول به ارزش های لذت جویانه تکیه می کنند؛ آن ها ممکن است یک خرید غیر ضروری داشته باشند و یک محصول را بدون هدف مشخص و فقط برای کسب لذت برای روز مبادا بخرند. نتایج تحقیقات نشان می دهد هرچه ارزش های لذت جویانه در مصرف کنندگان بیشتر باشد، ارزش های فایده باور در آن ها کمتر خواهد بود.

از دیگر سو، ارزش های لذت جویانه باعث تاثیر مثبت بر تنوع طلبی، نو طلبی، آگاهی از برند، ترجیح برندهای خارجی می شود. البته باید بدانید میزان درآمد ماهیانه فرد بر ارزش های لذت جویانه و میزان آگاهی از برند تاثیر می گذارد. مشخصا هرچه فرد درآمد بیشتری داشته باشد، خریدهایی بر مبنای کسب لذت خواهد داشت و درآمد کم فرد را به سمت خرید محصولاتی که لازم و ضروری است، سوق می دهد.

شما به هنگام خرید یک محصول به چه ارزش هایی پایبندید؟ ارزش های فایده محور یا لذت جویانه؟ در صورتی که تمایل به ارزیابی میزان ارزش لذت جویانه از خرید برند داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه که توسط آرین و همکاران ساخته شده است، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

پرسشنامه ارزش لذت جویانه برند چیست؟

ارزیابی میزان ارزش لذت جویانه از خرید برند هدف ساخت این پرسشنامه است.

آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟

بله این پرسشنامه روایی و پایایی دارد.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

بله این پرسشنامه نمره گذاری دارد.

این پرسشنامه چند سوال دارد؟

این پرسشنامه 7 سوال دارد.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام