پرسشنامه مشتری مداری دوناوان و همکاران
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
معرفی پرسشنامه مشتری مداری دوناوان و همکاران
این پرسشنامه در سال 2004 توسط دوناوان و همکارانش ساخته شده است.
پرسشنامه مشتری مداری دوناوان و همکاران به سنجش میزان رفتار خوب فروشندگان و اخلاق مشتری مداری در افراد در مولفه های زیر می پردازد:
- نیاز به مشتری نوازی (عبارت های 1 تا 4)
- نیاز به استنباط نیازهای مشتری (عبارت های 5 تا 8)
- نیاز به خدمت رسانی (عبارت های 9 تا 11)
- نیاز به ارتباط (عبارت های 12 و 13)
این پرسشنامه دارای 13 سوال است و جواب هر سوال به صورت طیف لیکرت پنج درجه ای از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم می باشد.
همچنین پرسشنامه مشتری مداری دوناوان و همکاران دارای روایی و اعتبار و نمره گذاری می باشد.
پرسشنامه مشتری مداری دوناوان و همکاران چیست؟
برای سنجش میزان اخلاق مشتری مداری از این پرسشنامه استفاده می شود.
آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟
بله، این پرسشنامه دارای نمره گذاری می باشد.
آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟
بله، این پرسشنامه دارای ثبات درونی و بیرونی است.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت