تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل بازدارنده استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل بازدارنده استقرار مدیریت ارتباط با مشتری

این پرسشنامه توسط زهره عدالتیان ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل بازدارنده استقرار مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.

این پرسشنامه دارای 13 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل بازدارنده استقرار مدیریت ارتباط با مشتری تایید شده است.

مدیریت ارتباط با مشتری

سازمان های مشتری مدار برای بقا و دوام فعالیت های خود به مشتریان نیاز دارند و باید برنامه ریزی هایی در جهت حفظ مشتریان در سازمان و جذب مشتریان جدید داشته باشند. مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مهم ترین فرآیند هایی است که باید در هر سازمانی به آن توجه شود.

مدیریت ارتباط با مشتری که به آن CRM هم گفته می شود شامل مجموعه فرآیند ها و فناوری هایی است که در یک سازمان اعم از دولتی یا خصوصی در جهت شناسایی، ترغیب، تشویق، توسعه و گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد؛ مدیریت انواع روش ها و شیوه هایی که منجر به ارتباط بهتر مشتری با سازمان می شود در زمره مدیریت ارتباط با مشتری قرار می گیرد.

مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان کمک می کند که یک سیستم موفق را راه اندازی کند که در این سیستم از همان ابتدا باید برای جذب و حفظ مشتریان و نگهداری آن ها در سازمان در یک بازه زمانی خاص و طولانی مدت تلاش شود. بنابراین حفظ مشتریان سازمانی نیاز به تلاش و برنامه ریزی، صبر و حوصله و روی گشاده دارد!

استقرار سیستم مدیریت مشتری به سازمان کمک می کند تا از بی نظمی و هرج و مرج دور بماند و به سازمان کمک می کند در طی یک فریند مستمر و دائمی، اهداف و پروژه های خود را پس از تکمیل از یک مرحله به مرحله دیگر هدایت کنند؛ استقرار مدیریت مشتری یک فرآیند هوشمندانه است که باید در نهایت دقت انجام شود.

به جهت استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان باید طرح و برنامه ریزی هایی وجود داشته باشد؛ استقرار مدیریت ارتباط با مشتری از چند مولفه مهم تشکیل شده است؛ نقطه شروع کار، منطقه تکمیل کار، منطقه امن، پروژه ها و زمان و سرمایه ای که برای کار صرف می شود، جز مولفه های مهم این سیستم است.

گاها برای استقرار سیستم مدیریت مشتری باید از یک تیم کارآمد کمک گرفت؛ تیم استقرار باید یک تیم کوچک و متخصص باشد که فرصت کافی برای انجام وظایف خود را داشته باشد، این تیم باید از متخصصان مختلف تشکیل شده باشد که توانایی بالایی در ایجاد تغییرات داشته باشند و بتوانند با همکاری یکدیگر پروژه ارتباط مدیریت مشتری را هدایت کنند.

در صورتی که تمایل به ارزیابی، شناسایی و اولویت بندی عوامل بازدارنده استقرار مدیریت ارتباط با مشتری داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر استفاده کنید.

 
 

 

 

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

هدف از ساخت این پرسشنامه چیست؟

ارزیابی شناسایی و اولویت بندی عوامل بازدارنده استقرار مدیریت ارتباط با مشتری هدف ساخت این پرسشنامه است.

مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری که به آن CRM هم گفته می شود شامل مجموعه فرآیند ها و فناوری هایی است که در یک سازمان اعم از دولتی یا خصوصی در جهت شناسایی، ترغیب، تشویق، توسعه و گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد؛ مدیریت انواع روش ها و شیوه هایی که منجر به ارتباط بهتر مشتری با سازمان می شود در زمره مدیریت ارتباط با مشتری قرار می گیرد.

مزایای استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

استقرار سیستم مدیریت مشتری به سازمان کمک می کند تا از بی نظمی و هرج و مرج دور بماند و به سازمان کمک می کند در طی یک فریند مستمر و دائمی، اهداف و پروژه های خود را پس از تکمیل از یک مرحله به مرحله دیگر هدایت کنند؛ استقرار مدیریت مشتری یک فرآیند هوشمندانه است که باید در نهایت دقت انجام شود.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام