پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری
- توضیحات محصول
- دیدگاه ها (0)
- سوالات متداول
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری
این پرسشنامه توسط کلانتری و در سال 1389 ساخته شده است.
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری، دارای 30 سوال و بر اساس مقیاس لیکرت پنج درجه ای به صورت خیلی کم تا خیلی زیاد می باشد.
هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی رضایت و ارتباط مشتری است.
این پرسشنامه دارایی روایی و پایایی خوبی می باشد و پایایی آن بر اساس ضریب آلفای کرونباخ به دست آمده است.
همچنین پرسشنامه کلانتری دارای نمره گذاری نیز می باشد.
ارتباط مشتریان با سازمان ها
مشتریان و مراجعان عضو ثابتی در روند تعامل با سازمان ها و نهاد و ادارات مختلف می باشد. سازمان ها و مشتریان در تعامل با یکدیگر هستند و تعاملی که با یکدیگر دارند در روند کار سازمانی تاثیر گذار است. زمانی که سازمان ها شروع به کار و فعالیت می کنند، با هدفی معین شروع به کار می کنند و در جریان کار سازمانی و پس از دستیابی به اهداف، اهداف جدیدی را تعیین و برای رسیدن و دستیابی به آن ها تلاش می کنند. خیلی از موارد منحصرا می توانند در جریان رو به رو رشد سازمان ها روند مثبت داشته باشند و باعث ارتقای سطح سازمان شوند. یکی از این عوامل مهم و تاثیر گذار ارتباط مشتری با سازمان هاست.
زمانی که مشتریان به یک سازمانی با اهداف مختلف مراجعه مراجعه می کنند، نیاز دارند که خواسته هایش توسط آن سازمان بر آورده شود و خدماتی که از آن سازمان دریافت می کنند، بر روند مراجعه دوباره آن ها به سازمان تاثیر می گذارد. هرچه یک سازمان خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد و درصد رضایت مشتریان از سازمان ها بیشتر باشد، روند مراجعه مشتریان به سازمان ها بیشتر می شود و در مقابل زمانی که مشتریان به یک سازمان و اداره ای بیشتر مراجعه کنند، آن سازمان روند رو به رشدی را طی خواهد کرد و سودآوری آن سازمان بیشتر می شود و هم چنین این سازمان می تواند در رقابت با رقبای خود موفق تر عمل کند. شیوه ای که سازمان ها برای فعالیت با مشتریان در پیش می گیرد و روش هایی که استفاده می کنند در روند جذب و مدیریت ارتباط با مشتری بسیار حائز اهمیت است. در نحوه ارتباط مشتریان با نهاد و سازمان مربوطه حتما باید نظارت و مدیریتی از جانب افراد با جایگاه بالاتر در آن سازمان صورت بگیرد.
عوامل موثر در ارتباط مشتریان با نهادها
اینکه یک مشتری مراجعه دوباره به سازمانی داشته باشد یا نه، تحت تاثیر عوامل بسیاری می باشد:
- محیط سازمان
- نحوه برخورد کارکنان با مشتریان
- نظارتی که از جانب مدیران بر کار کارمندان و نیاز مشتریان صورت می گیرد
- و موارد بسیار دیگر.
ارتباطی که مشتریان با نهادی که به آن نیاز دارند، می تواند بر روند رو به رو رشد سازمان ها و دستیابی به اهداف سازمانی و سود آوری و ... اثر داشته باشد.
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری چند سوال دارد؟
این پرسشنامه دارای 30 سوال است.
این پرسشنامه توسط چه کسی و در چه سالی ساخته شده است؟
این پرسشنامه در سال 1386 و توسط کلانتری ساخته شده است.
آیا پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری روایی و پایایی دارد؟
بله، این پرسشنامه دارای روایی و پایایی مناسبی می باشد.
آیا پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری نمره گذاری دارد؟
بله، این پرسشنامه دارای نمره گذاری است.
پایایی این پرسشنامه بر چه اساسی تعیین شده است؟
با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ پایایی این پرسشنامه تایید شده است.
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.
شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت