تست طرحواره های یانگ + تفسیر پیشرفته
پرسشنامه ابزارهای ارتباطات بازاریابی راجاگوپال
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه ها (0)
  • سوالات متداول

معرفی پرسشنامه ابزارهای ارتباطات بازاریابی راجاگوپال

این پرسشنامه توسط راجا گوپال در سال 2007 ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی ابزارهای ارتباطات بازاریابی می باشد.

پرسشنامه ابزارهای ارتباطات بازاریابی راجاگوپال دارای 32 سوال و 7 مولفه ی:

  • تبلیغات
  • فروش شخصی
  • روابط عمومی
  • پیشبرد فروش
  • بازاریابی مستقیم
  • شهرت
  • بانی گری می باشد.

روایی و پایایی این پرسشنامه تایید شده است.

بسیاری از سازمان ها و شرکت ها با هدف ارائه ی خدمات به مشتریان بنیان نهاده می شوند. خدمت رسانی به مشتری، یکی از اهداف اساسی هر سازمانی است که در خصوص این هدف، اقادامات متفاوتی صورت می گیرد. برای یک سازمان که در ارتباط با مردم می باشد، رضایت مشتریان و مراجعان در کنار فروش خوب، حائز اهمیت است. روش ها و راهکارهای مختلفی برای فروش محصولات و برقراری ارتباط با مشتریان وجود دارد، که یکی از این روش ها، تبلیغات می باشد.

ابزار های ارتباط بازاریابی، چه نوع ابزار هایی هستند؟

همان طور که مشخص است، از این ابزار ها برای برقراری ارتباط و تعامل با دیگران استفاده می شود. ابزار های ارتباط بازاریابی مجموعه ابزار هایی است که از موارد مختلفی همچون، تبلیغات، پیشبرد فروش، فروش شخصی، روابط عمومی و بازاریابی به صورت مستقیم تشکیل شده است. شرکت ها از ابزار های ارتباط بازاریابی برای تبلیغات و بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند. از سوی دیگر، این ابزار ها به عنوان یک رابط میان مشتریان و شرکت عمل می کنند؛ بدین صورت که، بین فروشنده و مشتری ارتباط برقرار می کنند و باعث تاثیر گذاری، آگاهی بیشتر یا متقاعد شدن و ترغیب مشتری برای خرید کالا می شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی ارتباطات بازاریابی این است که کالای مورد نیاز را به خوبی به مشتری معرفی می کند، در مورد مزایا و معایب کالا توضیح می دهد و به شما می گوید این کالا قادر به بر طرف کردن کدام یک از نیاز های شما می باشد و چگونه می تواند مشکلات شما را حل کند.

همچنین شرکت ها و سازمان هایی که از ابزار ارتباط بازاریابی استفاده می کنند، به خوبی می توانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، نیاز سنجی صحیح و ارتباط موثر داشته باشند. همچنین با استفاده از این روش می توان به یک برتری نسبی نسبت به رقبا دست پیدا کرد، چرا که شرکتی که از این ابزار ارتباطی بهره می گیرد، می تواند اطلاعات خوبی نسبت به رقبایش کسب کند، عرضه کنندگان مواد اولیه رو به خوبی بشناسد، سرمایه گذاران خوبی پیدا کند و در نهایت کالایی با کیفیت تولید کند که در نهایت تمام این موارد، منجر به پیشرفت بیشتر شرکت و خدمات دهی بهتر به مشتریان می شود.

اگر کارفرمای یک شرکت هستید یا قصد ارزیابی ابزار های ارتباطات بازاریابی را دارید، می توانید از پرسشنامه ی معتبر و استاندارد ابزارهای ارتباطات بازاریابی راجاگوپال که در سال 2007 ساخته شده است، استفاده کنید.

خرید و دانلود مستقیم
نظر خود را راجع به این فایل برای ما بنویسید.

شماره همراه و ایمیل شما به نمایش عمومی قرار نخواهد گرفت

پرسشنامه ابزارهای ارتباطات بازاریابی راجاگوپال چیست؟

به منظور بررسی ابزارهای ارتباطات بازاریابی پرسشنامه ای توسط راجاگوپال ساخته شده است.

آیا این پرسشنامه نمره گذاری دارد؟

بله، این پرسشنامه دارای نمره گذاری است.

آیا این پرسشنامه دارای اعتبار و روایی است؟

بله روایی و پایایی این پرسشنامه تایید شده است.

این پرسشنامه توسط چه کسی و در چه سالی ساخته شده است؟

این پرسشنامه توسط راجاگوپال در سال 2007 ساخته شده است.

ین پرسشنامه چند سوال دارد؟

این پرسشنامه دارای 32 سوال است.

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در تلگرام